even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo Allemaal,

ik ben hier nieuw en stel me daarom graag eventjes voor:

Dirk is mijn naam en ben vanaf gisteren een trotse eigenaar van een 996 3.6 bj. 2002
    ben een fiere papa van twee dochters die niet kunnen wachten om een toertje te doen, hopelijk ontvangen we vandaag de nummerplaat…
    voor onderhoud en advies ga ik bij Mark te Zandhoven

tot de volgende…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Ook van hieruit van harte welkom geheten op dit forum .

welkom en kom op met die foto’s 😛

PT

Van harte !

Proficiat. 8) 8) 8)

DPS schrijft:

ben een fiere papa van twee dochters die niet kunnen wachten om een toertje te doen, ..

Ik ken dat, in het begin hadden mijn dochters schrik om erin te rijden 🙄 en nu zagen ze de oren van mijne kop voor een toerke…

Welkom hier en veel plezier.

Van harte welkom Dirk. Veel plezier met de Porsche; hopelijk komen we je eens tegen op één van de bijeenkomsten.

van harte Dirk, en veel plezierige kilometers over de Kempense McAdam gewenst!

Anoniem

Welkom! Ik zou verdikke goesting krijgen om,terug, een 993 te kopen! Vrouwtje lief haar wens!
                    Plezier ermee!

Wim

Dirk, welkom en veel rijplezier als je de plaat hebt. 8)

Welkom en zeker eens een beeldje posten 🙂

welgekomen!
                          veel plezier met de P!

Anoniem

Proficiat met de aankoop en welkom hier.
                            Wel nog even foto’s plaatsen, dat zien wij hier graag 😀

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.