Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Beste Porschisten,

Hierbij wil ik even van de gelegenheid van gebruik maken om me voor te stellen als mede gepassioneerde. Al van kinds af aan ben ik grote Porsche liefhebber, met als ultieme droom nog altijd een 911 3.6 turbo. Een drietal jaar geleden hebben we de droom tot vervulling kunnen doen komen met een 911 3.2 van 1984. Reeds een aantal jaren volg ik de topics hier op de voet, maar zou zelf toch ook wat meer tijd willen maken om zelf aan mijn Porsche te willen gaan sleutelen en hierrond wat meer kennis te vergaren. Met de beperkte kennis die ik heb vergeleken met velen onder jullie, lijkt het me een leuk idee om mijn ervaringen hier met jullie te kunnen delen en hopelijk wat van jullie wijsheid en kennis te kunnen opdoen.

Groeten
    L&R

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Welkom leeuw en haan 🙂 ,,,,Aja fotoos :mrgreen:

Welkom! Tips en info kan je hier met bakken krijgen…. op voorwaarde dat we foto’s te zien krijgen van zowel je bolide als van de werken…. 😉
        Veel plezier hier op het forum! :drink:

Welkom…en je kan hier idd veel opsteken op het forum ! :hail:

Welkom :up: ben er van overtuigd dat ze hier naar foto’s gaan vragen… 😆

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.