Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen , ik ben Tania 45 jaar, woonachtig in het groene Bornem en heb onlangs met mijn man zijn droomwagen gekocht,
    Een Porsche Cayman Chrono plus pakket 325 PK , 3.4i PDK , vooral om de Sport Plus was het hem te doen , ….
    Voor mij is hij jammer genoeg wat te snel . Kom je denk ik ook niet teveel tegen als mensen dit zeggen, 😉 :driver:
    Fotookes vind je hieronder in bijlage.
    Groetjes en hopelijk heb ik snel vrienden !!
    Doei !!!

Attachments:
    • received_1478626928877265-2.jpg
    • received_1478626758877282.jpg
    • received_1478626772210614-2.jpg
    • received_1478626882210603-2.jpg
    • received_1478626912210600.jpg
    • received_1478626962210595-2-3.jpg
    • received_1478626995543925-2.jpg
    • received_1478626828877275.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • Tania zal eerstdaags zelf komen verklaren dat ze gesmolten is onder één of andere zon, zodanig dat ze nu niet meer bestaat ….
      😀 :engeltje: 😀

neen, je hebt er zelf nog op gereageerd in deze topic; nadien is er geen extra info meer verschenen.

XXX

Welkom Tania.
          In het Antwerpse is er op 25/06 een tunnelrit … :popcorn:

@deepee
          – de SAT, heb ik iets gemist toen ik onder de Italiaanse zon lag???

Mooi dat mensen nog hun droom proberen te verwezenlijken… Geniet van jullie Porsche! :driver:

welkom :up:

Hmmm. Lijkt me toch wel leuk te doen. Ik zal horen of mijn man desnoods vroeger kan stoppen want t is voor ons ( zonder ochtend file ) naar de kust 1 uur en half rijden . Dus ten laatste vertrekken om 7u bij ons en mijn man werkt normaal tot half 9 ….

Tania,
                  ontbijt 8:30 Veurne (Croonhof)
                  75€/pp is alles inbegrepen

Mvg,
                  Fabian

@krokodile
                    Hey lijkt mij wel interessant . Heb naar de link gekeken.
                    Wel een vraagje , hoe laat wordt er s ochtends afgesproken. T is maar mijn man werkt s nachts in de bakkerij van zijn ouders en vermits we van Bornem zijn, is het toch al een eindje rijden. Kwestie dat hij niet in ‘t slaap valt he en dat we er tijdig kunnen zijn.
                    In die kostprijs van 75 euro, zit daar alles in ? Of is dat gewoon de inschrijvingskost ?

Hè Deepee die SAT die vertrekt toch aan het Gardameer niet ???
                      Doenbaar hoor met een P op 1 dag Torbole – Herselt – Aarschot – Schaffen lekker scheuren :driver: :driver: :driver:

+ 1 :up: :up:

[quote=”Tania” post=250686]@yellowsubmarine
                          Wanneer doen jullie is een rit. We zouden heel graag is mee rijden . Mijn ventje ziet da absoluut zitten[/quote]

Wat Krok zegt. Op 14 mei, wij doen ook mee.

@ Tania 14/05 fabulous Crocodile tour zeer mooie rit. We starten in Veurne en we verkennen de regio Nord-Pas-De-Calais met aankomst in Oostduinkerke. zie http://www.porschisten.be Van harte welkom er zijn nog 3 plaatsen vrij. :driver: :driver:

de SAT (Sensa Arrividerci Tour) staat op de agenda 24 juni en doet de regio Herselt Aarschot Schaffen aan.

@yellowsubmarine
                                Wanneer doen jullie is een rit. We zouden heel graag is mee rijden . Mijn ventje ziet da absoluut zitten

Doe toch eens een rit mee met jullie twee. Er wordt niet extreem hard gereden en misschien verkoop je de auto daar wel via via…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.