even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie

• bert heylen
    Deelnemer

hallo allemaal, ik ben Bert, ben van Tessenderlo en al jaren gepassioneerd door auto’s. Heb ondertussen een Porsche 911 T coupé van 1970, een 911 targa van 1974, een 911 cabrio van 1983, een 928 S4 van 1988, een 964 cabrio van 1991 en een Mercedes 500 E (toch ook door Porsche gebouwd). Voor dagelijks gebruik heb ik een nieuwe Cayenne. Buiten deze heb ik nog een leuke collectie allerhande 🙂 Die staan netjes in mijn mancave, deze is ook helemaal retro versierd, hier komen regelmatig bandjes optreden, er komen oldtimerclubs op bezoek dus eventuele liefhebbers zijn steeds welkom.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Hey Bert… Welkom op het forum…. En heb je al een rockband voor op de Cave en Cava.

…. en waar was Bertje zijn cave weeral gelegen ? ben het effe kwijt…:popcorn:

gevonden –> Tessenderlo :up:

Ik zie dat 9 /2/20 voor mij niet zal lukken , ik zit die week in Malaga !

Allé hup, we hebben de hoofden eens bij elkaar gestoken! En het is geen “Limburgse Porscheforum cars & coffee” geworden maar wel “Porscheforum Cave & Cava”.
              Nu … what’s in a name? 😉
              Meer info? Klik hier
              Bedoeling is om er een gezellige zondag namiddag van te maken.
              Inschrijven kan tot en met woensdag 05/02/2020.

merci 🙂

die dienen inderdaad om te bollen, niet om in een kast te zetten 🙂

Peter is al langs geweest om een meeting te organiseren, meer info volgt nog 🙂

merci 🙂

we zijn ermee bezig, Peter is bij mij geweest en we gaan proberen een bijeenkomt te organiseren. Meer info volgt normaal kortelings 🙂

Welkom Bert vanwege de webmaster – veel plezier hier op het forum ;-).

Welkom bijna buurman uit Looi!

Welkom man op het P forum , dit moet een uitstapje waard zijn ! Wie voelt zich geroepen daar een cars en koffie te organiseren of iets dergelijks . Lijkt me leuk voor de wintermaanden te overbruggen . Natuurlijk met toestemming van het nieuwe forum lid natuurlijk . Ik ben in allegeval fan en wil graag een ritje vanuit oost vl . daarvoor maken .
                            Nogmaals welkom Bert .

Welkom Bert :up:

Hier ook interesse om de wagens en man cave te bezoeken … :engeltje:

Welkom! Top collectie :up: altijd een uitstapje waard 😀

Welkom Bert, mooie verzameling jawadde, complimenten … En dan nog in m’n achtertuin. Dat vraagt voor een kennismaking, er zijn best wat forumleden uit de buurt maar ongetwijfeld ook van verderaf die die beauties wel ‘ns willen zien in real life denk ik :respect2:

Nice :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.