even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie

• bert heylen
    Deelnemer

hallo allemaal, ik ben Bert, ben van Tessenderlo en al jaren gepassioneerd door auto’s. Heb ondertussen een Porsche 911 T coupé van 1970, een 911 targa van 1974, een 911 cabrio van 1983, een 928 S4 van 1988, een 964 cabrio van 1991 en een Mercedes 500 E (toch ook door Porsche gebouwd). Voor dagelijks gebruik heb ik een nieuwe Cayenne. Buiten deze heb ik nog een leuke collectie allerhande 🙂 Die staan netjes in mijn mancave, deze is ook helemaal retro versierd, hier komen regelmatig bandjes optreden, er komen oldtimerclubs op bezoek dus eventuele liefhebbers zijn steeds welkom.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • een collectie om van te dromen !! Tijd om ze allen een de sporen te geven ??,

XXX

Welkom Bert .
          Dat kan je al een serieus mooie verzameling noemen.
          Ik voel precies de drang om een forumuitstapje naar die vermaarde Man Cave te gaan rijden…

Dus met deze de vraag, zijn we welkom … :what:

Welkom!

Welkom Bert! Dat zijn de betere voorsteltopics, fraaie collectie!

[hide]Welkom ! En aan de foto met op de achtergrond besneeuwd bergen te zien iemand die nog graag rondvlamt ook ! Mooi zo !

Misschien een idee om eens een Limburgse Porscheforum cars & coffee te doen in jouw mancave …
                In het verleden gebeurde dat wel eens in “Afrit 26” in Paal. Tessenderlo is niet zoooo ver daar vandaan.
                [/hide]

Welkom en wat een prachtige verzameling!

Heeft er al niemand om foto’s van de mancave gevraagd? Zijn er vaste bezoekdagen?

Bert, welkom op het forum. Mooie collectie, bezoekje waard denk ik.

welkom, ik zou graag eens een paar foto’s van die Mancave willen zien, zal meer een bedrijfshal zijn denk ik met zo een verzameling…:driver: :music:

Welkom Bert! Mooie collectie zo te horen.
                        Dat vraagt om foto’s. 🙂

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.