Even voorstellen

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo. Ik ben Luc en woon in regio Heist op den Berg. Momenteel nog geen Porsche maar wel vrij concrete plannen om dit jaar een 991.2 coupé te kopen. Voorkeur GT silver, Agate grey of Nachtblauw. Wel liefst met Saddelbraun interieur.
    Verder PDK, hifi mag upgrade zijn (Bose/Burmester); sportuitlaat nice to have; sport chrono pakket ook. Zwarte wijzerplaten, en 18-way sportseats ook welkom hoewel geen must. Voor de velgen gaat de voorkeur uit naar het Carrera S model.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
    • Super! Enjoy!

0

Mooie wagen, proficiat !!!

0

:up: proficiat!

0

Proficiat!! Mooie wagen

0

Proficiat. :up:

0

Proficiat met je aankoop, een echt prachtige wagen heb je daar, veel veilige kilometertjes toegewenst..:up: :driver:

0

dikke proficiat ! Uiteindelijk toch ene gevonden. Mooie combinatie!
                  Ik herinner me nog ons gesprek over onze zoektocht op de Cars&Coffee bij Berrt Heylen, begin dit jaar…

0

Even updaten. Corona heeft alles wat vertraagd, maar uiteindelijk ben ik dan afgelopen zaterdag deze gaan ophalen. Import vanuit Duitsland.
                    2016 Carrera S. PDK, PSE, Sport Chrono pack, LED koplampen, Espresso leder, sport plus stoelen, Bose installatie. Zeer goed onderhouden zowel exterieur als interieur!

0

Welkom Luc vanwege de webmaster – veel plezier hier op het forum en met je zoektocht ;-).

0
                      PM

Beste Kouro; is was op zoek naar een 997 targa destijds. Heb er enkele kunnen proefrijden. Ik kon en zal nooit wennen aan het gekraak en gepiep van de rubbers in het dak. Kan aan mij liggen of aan de auto’s waar ik mee reed. Succes met de zoektocht.

0

Nog steeds zoekende… Vraag over glazen schuifdak: geeft dat bijgeluiden bij warm weer of zo? Kraakjes door het glas dat zich zet door de carrosseriebewegingen bij rijden over oneffen wegdek?
                          Is er verder veel verschil in zitcomfort/steun tussen de stadaard sportstoelen en de plus versie (de eerste upgrade dus, met manuele verstelling van de zitting, maar met iets geprononceerder zijwangen en rugleuning)?

0

Wagen moet minstens 6 maanden zijn sinds eerste inschrijving en meer dan 6.000 km. hebben.

0

Best noteren : als je een jonge 2-de hands koopt bij een Duits Porsche Zentrum wat gezien het grote aanbod en de vaak rijkelijk met opties uitgeruste Porsches niet onverstandig is wel rekening mee houden dat als de wagen minder dan 6 maand ingeschreven is er met een bijpassing in extra van 2 % BTW dient gerekend om het verschil in tarief (BE 21 % en DE 19 %) te compenseren. Indien 6 maand ingeschreven (en dacht min. 5000 km. op de teller) komt dit te vervallen.
                              Er is ook een verschil tussen een demo-wagen / Vorfuhrfahrzeug en Werkswagen : de laatste (Werkswagen) zijn wat minder gegeerd omdat daar de jonge snaken van de Porsche fabriek gebruik van kunnen maken voor bepaalde verplaatsingen. En dat geschiedt doorgaans niet tegen 70 km. per uur … :think:

0

[quote=”Kouro” post=279923]991.2 geen 992 ;)[/quote]

This I know too 😀

Maar ik voeg eraan toe ; de komst en beschikbaarheid van een “basis” 992 carrera doet de prijzen niet veranderen/dalen voor een 991.2 : die blijven gewoon hetzelfde afhankelijk van leeftijd , km en opties.
                                Je kan dit niet eigenlijk vergelijken met een bvb Audi A4 of BMW 3 model waarvan een facelift en/of nieuw model op de markt verschijnt enz..

0

staat bij dat je de approved garantie tegen meerprijs kan nemen, is iets meer dat de garantie dekt (mag ik hopen). Anders heeft ie de normale garantie wat op die leeftijd met die km komende van een off Porsche center ook voldoende zou moeten zijn.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.