Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• De Smedt L
    Deelnemer

Hallo. Ik ben Luc en woon in regio Heist op den Berg. Momenteel nog geen Porsche maar wel vrij concrete plannen om dit jaar een 991.2 coupé te kopen. Voorkeur GT silver, Agate grey of Nachtblauw. Wel liefst met Saddelbraun interieur.
      Verder PDK, hifi mag upgrade zijn (Bose/Burmester); sportuitlaat nice to have; sport chrono pakket ook. Zwarte wijzerplaten, en 18-way sportseats ook welkom hoewel geen must. Voor de velgen gaat de voorkeur uit naar het Carrera S model.

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
      • Zelf verleden jaar bij een officiele Belgische dealer een 991.1 gekocht na 8 jaar rondkijken naar Porsche Approved in Duitsland. Betrokken dealer wees een garantie in Belgie resoluut af. Van zodra een garantiegeval moet de wagen terug naar Duitsland, soms op de vrachtwagen… Volgens de dealer komt D’ieteren niet tussen in dergelijke garantiegevallen. Waar of niet maar heb voor een aanvaardbare prijs een 991.1 gekocht mét Belgische garantie.

Kijk ik regelmatig naar. Ook op de duitse site van Porsche zelf. Ik dacht de voorkeur te geven aan een Porsche approved wagen van bij een duitse dealer. Lijkt me een veilige(r) keuze dan een ‘gewone’ autohandelaar. Of ben ik hierin verkeerd? Als er een 111 puntencheck mag/kan gedaan worden bij zo’n handelaar, is het risico op een slechte aankoop dan wel minder zou ik denken?

Welkom Luc, heb je jouw zoektocht al eens verdergezet op http://www.mobile.de ? Duitse wagens zijn meestal ietsje rijker uitgerust.

In mijn zoektocht valt het wel op dat er niet zo veel opties te vinden zijn op de 991.2
              Bv. upgrade hifi, sport uitlaat, elec dichtklappende spiegels, achteruitrij camera, het zijn zaken die niet overal opstaan. De vraag is of dat er toe doet natuurlijk. Maar als je een beter uitgeruste auto tegenkomt voor nagenoeg zelfde prijs als een ‘kalere’ dan zal het allicht wel te wijten zijn aan recentere of ouder bouwjaar en al dan niet hoge(re) km stand.
              Uiteraard zijn meer opties altijd leuker, maar worden toch niet zo veel aangevinkt blijkbaar.
              Wat kostte overigens een 991.2 Carrera nieuw standaard in 2016?

Welkom het PFB. Eens met Harley G : sportuitlaat een ‘must’ :first:

Welkom op het forum !

XXX

Welkom Luc.
                    Succes met de zoektocht.

Welkom!

Als je dan toch voor het bruine interieur gaat zou ik voor GT silber kiezen. The Car Guys (aka Peppi en Kokki) gaan hun GT silber Spyder ook in die aard laten. hertrimmen vanbinnen.

Welkom Luc, en veel plezier met de zoektocht van de juiste 911, mijne vorige 991 was Agategrey, echt een mooie kleur voor deze wagen, zou zelfs durven zeggen de mooiste kleur ….:driver:

Welkom Luc!
                          Je weet al heel goed wat je wil. Dat maakt het zoeken al wat gemakkelijker.
                          Ik zou zeker de sportuitlaat als “must have” aanvinken. :p. Succes met je zoektocht!

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.