Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche liefhebbers,
    Ik ben hier nieuw door “per toeval” een Porsche gekocht te hebben op een Belgische veilingsite met het idee dat mijn bod toch wel nog ging overboden worden…. het is een Porsche 911/model 996 cabrio van 1999.
    De Porsche moest echter ingevoerd worden van Amerika, wat heel wat problemen meebrengt…. maar fijn hier te zijn.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”Benny1962″ post=282204]Ja hoor we hebben nog foto’s[/quote]
      allez, we zijn benieuwd naar meer foto’s

Ja hoor we hebben nog foto’s

XXX

Welkom Benny. Schoon machien, nu nog wat succes met het invoeren en rijden maar.

Benny , ziet er een leuke 996 uit ,de “eierkoplamp” gasten hier gaan superblij zijn dat hun aantal blijft stijgen

Ik vind dat de 996 het mooiste,dieptonig, geluid maakt van alle 911-ven ( vanaf de allereerste tot en met de huidige 992)

:driver: :driver: :driver: veel plezier ermee

Welkom Benny!

Welkom op het forum en veel plezier met de 996

Welkom Benny.
                  @HarleyG merci voor de foto goed te zetten :respect2:

Welkom hier!! Ik had vroeger iemand in Oostende zitten die mijn limo’s etc keurde en USA import deed, helaas met pensioen nu, anders daar zoeken Nevenimport 4×4, RAM’s, etc die zullen het wel weten

Of aan Nasoba vragen, die heeft er eentje uit Californië

Welkom op het forum.
                      Wel een originele manier om een P aan te kopen 😉 Ik zou het nooit durven, eerlijk gezegd. Hopelijk niet te veel moeilijkheden om hem ingeschreven te krijgen.
                      In ieder geval, veel plezier ermee! :up:

Haha leuk,
                        Ff funbieden en dan met een 911je opgescheept zitten :p
                        Welkom! 😀

Welkom :up: :up:

Welkom Benny!
                            Heb je foto’s? Die gaan ze hier zeker vragen! 🙂

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.