Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Dominique
    Deelnemer

Mijn naam is Dominique en nieuw op dit forum.
      Ik heb me de nieuwe Panamera 4 e hybrid besteld. Levering is voorzien in juni.
      Heb daarvoor altijd met BMW gereden. 3, 4gc en X5.
      Maar het werd tijd om eens te upgraden naar iets fantsoenlijk. Ik hoop dat ik er veel plezier mee ga hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
      • Zeer mooi. Zo een 22 onder een auto doet wonder

op mijn gle zitten ook 22 

Vossen “Felgen “maakt heel mooie creaties voor verschillende sportwagenmerken en  sinds een tiental  jaar,  bedienen ze ook  SUV’s  en aanverwanten

Zij  bieden een sterk gevarieerd gamma aan  gaande van  pakweg 650€ /velg  tot  ongeveer  2600€ /velg

Iedereen vindt zijn gading  wel bij Vossen Wheels  .

Ik vind ze top  

https://www.premiumfelgi.com/en_GB/wheels/vossen/8

Mercikes. Ze zien er machtig uit. Ben heel tevreden.
            De auto ziet er veel agressiever uit nu.
            Het zijn ook geen ‘auto5’ aftermarket velgen natuurlijk, maar zeer degelijk materiaal 🙂

Aftermarket onder Porsche komt vaak over als kunst&kitsch, maar dit staat ‘m bijzonder goed !!!

XXX

K’tjang, vette velgen hoor 

Poging 2 

XXX

Oei, foto vergeten

Dit is het resultaat 😉

lijken sterk op de momo’s van mijn 19″ winterstel 

knappe velgen !

idd, hij gaat er dan ongeveer zo uit zien:

https://www.baanvelgen.com/en/stories/Porsche-Panamera-Sport-Turismo-22-inch-Vossen-HF3-Satin-Bronze/

(maar dan in het wit natuurlijk)

deze dus, ik zal er een foto bij zetten, anders moeten alle curieuzeneuzen nog gaan goegelen zoals ik

Benieuwd 

thx. Ik heb me een setje 22 inch Vossen HF-3 (satin bronze) besteld. Foto’s volgen in november :-).
                                  Dan gaat hij weer een beetje meer ‘af’ zijn.

Ferm spel! Hopelijk zien we hem ook ergens in levende lijve op één of ander event met de juiste velgen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.