Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Dominique
    Deelnemer

Mijn naam is Dominique en nieuw op dit forum.
      Ik heb me de nieuwe Panamera 4 e hybrid besteld. Levering is voorzien in juni.
      Heb daarvoor altijd met BMW gereden. 3, 4gc en X5.
      Maar het werd tijd om eens te upgraden naar iets fantsoenlijk. Ik hoop dat ik er veel plezier mee ga hebben.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
      • mooie keuze 

XXX

Proficiat, maar euuhm foto’s of we geloven er niets van 

proficiat en veel veilige kilometertjes gewenst

congrats have fun & drive safe

En na heel lang wachten is hij er…Nu nog andere velgen eronder en hij is af 😉

Voor de  steeds aangroeiende elektro en hybrid fans     
                  Enkele tips  voor deze koude week    :                                                                       
                  https://www.laadpaal24.nl/20-wintertips
                  Wintertips en enkele sfeerbeelden  (  geweldig spannend ség ) 

Ja Domi, de T8 is een mooie auto goed functionerende auto maar absoluut niet sportief. Hij voelt ook als een boot qua wegligging. De wegligging is enkel behoorlijk in de sportstand.

Wat niet wegneemt dat mijn vrouw haar XC90 T8 een fantastische wagen vindt. Hij is groot, luxueus, komt sympathieker over dan bv een X5, en zij rijdt er graag rustig electrisch mee.

De GLC 350e is idd stukken beter dan de x5 40e. Een klant van mij heeft ook een GLC 350e en is er super tevreden van. Maar de technologie die BMW gebruikt is ook anders. Bij BMW zit de elektromotor in de versnellingsbak. Bij Mercedes en Porsche niet. En het is een andere manier van rijden en dat moet je liggen. Echter de nieuwe x5 45e is andere koek. Terug een 3 liter 6 cilinder. Maar die wou ik niet. Het moet klikken, en bij Porsche zat het gevoel bij de testrit onmiddellijk goed. En dat is het belangrijkste

Welkom op het forum Dominique.
                        Ben ook wel benieuwd naar uw ervaring P vs. BMW X5.
                        Collega van mij had ook zo’n X5 en was er ook niet echt tevreden over.
                        Desondanks heeft hij nu toch weer een nieuwe besteld.
                        Zelf rij ik met een Benz GLC 350e en daar ben ik wel tevreden over. Me Like Sport+ als mevrouw er niet naast zit en geen vloeibare stoffen in de koffer ;-).
                        Zou moeten beginnen uitkijken naar een vervanger na 4 jaar, maar ik weet het momenteel niet echt.

XXX

Ik moet je gelijk geven qua Volvo.
                          Vorig jaar gaan rijden met de Q5 van Audi, de XC60 D5 en de Macan 2.0.
                          De Volvo ging voor geen meter vooruit, de Audi en de MAc daarentegen wel.
                          Allen met een 2.0 en om en bij de 250pk.
                          De zit in de 2 laatste was ook nog eens stukken beter…
                          Voorkeur voor de wagen met een uitlaatknopje en nog eentje waar ‘sport ‘ op staat :popcorn:

Ik heb een jaar geleden of zo een testrit gemaakt met de Volvo XC60 T8 en die kon me niet echt bekoren. Toegegeven, mechanisch dik in orde, overgangen van elektrisch naar benzine zeer vlot. Maar nooit het gevoel dat je met 408 pk onderweg bent. En dat vond ik eigenlijk teleurstellend.

Maar ik kan niet wachten tot het juni is…

Ik kon de hybride technologie van de Volvo V60 T8 wel smaken…
                              zat vlotjes in elkaar vond ik…

thuis een laadpaal
                              op ‘t werk een laadpaal

en alles ertussen elektrisch…

Dat klopt. Alles is relatief. Alleen niet tevreden over de hybride technologie van BMW X5.

Welkom!

Fatsoenlijk is relatief eh, voor geitewollen sokken is alleen een bolderkar acceptabel..

XXX

Welkom Dominique.
                                    Hopelijk snel juni, dan volgen er zeker en vast wel foto’s van 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.