Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben nieuw uit Oost-Vlaanderen op dit forum en ben de enthousiaste bestuurder van een 718 Spyder, voorheen ook een 718 Cayman.
    Foto’s

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    •  tsk tsk… waarom zo vijandig, hebben ze misschien geen plaats meer voor u? Mij gaan ze daar inderdaad moeilijk kunnen naar toe sturen, toch als ik goed bij zinnen ben.

Te laat, hopeloos en al een tijdje.

[quote=”ZUFF-65″ post=285457″]
        [quote=”Yellow Submarine” post=285451″]… parkeren en naar die sublieme kont kijken  

Beter wordt het niet meer. Ik hou de mijne tot ze me naar het ouwepeekeshuis verbannen![/quote]
        investeer dan ook zeer dringend aub in goed bretellen hé ,want uw broek zakt wekelijks af hier , bijna net zodikwijls als sommige  mannen van een “ouwepeekeshuis”  [/quote]
        tsk tsk… waarom zo vijandig, hebben ze misschien geen plaats meer voor u? Mij gaan ze daar inderdaad moeilijk kunnen naar toe sturen, toch als ik goed bij zinnen ben. 

Dat is ook weer een mening, turf maar.

[quote=”DeePee” post=285454″]
          [quote=”Yellow Submarine” post=285451″]… en bijgevolg superieur over alles wat er te koop is voor een veelvoud van de vraagprijs…

[/quote]
          Da’s uw mening die we al -tig keer mochten horen/lezen. En toch rijd ik vele malen liever met alles wat er in mijn garage staat. Opinions …[/quote]
          … are like assholes, dat klopt. Maar geen asshole is mooier dan dat van de Spyder 

allez, dat is mijn opnion 

Mooie Spyder, welkom op het forum

XXX

Top wagen Maverick, en welkom hier 

Knappe wagen Maverick !

mooi, man

[quote=”Yellow Submarine” post=285451″]… parkeren en naar die sublieme kont kijken  

Beter wordt het niet meer. Ik hou de mijne tot ze me naar het ouwepeekeshuis verbannen![/quote]
                    investeer dan ook zeer dringend aub in goed bretellen hé ,want uw broek zakt wekelijks af hier , bijna net zodikwijls als sommige  mannen van een “ouwepeekeshuis”  

[quote=”Yellow Submarine” post=285451″]… en bijgevolg superieur over alles wat er te koop is voor een veelvoud van de vraagprijs…
                       [/quote]
                      Da’s uw mening die we al -tig keer mochten horen/lezen. En toch rijd ik vele malen liever met alles wat er in mijn garage staat. Opinions …

Welkom collega! 

Ik heb vandaag met de mijne van 9240 naar 9600 gebold over kleine wegen en daarna terug via de grote banen. Zalig weertje, vond je niet? Ik heb de kap enkel ter plaatse even moeten dicht leggen wegens een buitje 

Qua goed-weer Porsche (en bijgevolg superieur over alles wat er te koop is voor een veelvoud van de vraagprijs) is dit echt wel het nec plus ultra. Juist genoeg pk’s, lekker vast stuur- en weggedrag, wind in de haren… parkeren en naar die sublieme kont kijken  

Beter wordt het niet meer. Ik hou de mijne tot ze me naar het ouwepeekeshuis verbannen!

Welkom ! met je tripple black spyder.

Toegevoegd 🙂

Welkom op het forum , is er al achter foto’s gevraagd ? 

Welkom Maverick.
                                  Ik vermoed dat men achter foto’s gaat vragen en in welke streek je woont. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.