Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Dewilde Nicolas
    Deelnemer

Besten,

Ik ben Titi en bijna een jaar lid op de forum. Heb me wel is waar nog niet voorgesteld.
      Ben 58 en al sinds mijn kindertijd grote Porscheliefhebber. Ben afkomstig van de Westkust maar woon reeds 22 jaren in het Antwerpse. 
      Sinds mijn 18e altijd ééntje gehad, al waren het niet de grote ‘kanonnen’.
      914 1.7
      914 2.0
      924 turbo
      944 type 1
      944 S2 cabrio
      Vorig jaar in mei 981 gekocht.
      Ik hoop dat dit jaar het leven terug wat beter wordt en ik velen van jullie persoonlijk kan ontmoeten.
      Grtjs, Titi

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Hi allemaal,

thx voor de verwelkomingen.
        Na deze moet ik dus ook voor de 718 Spyder gaan.

Welkom Titi

Mijn vorige was ook een 981, een Cayman 2,7 PDK. Formidabele auto. Super gekozen

@Titi welkom bij de club!
            Keuze genoeg in je verzameling om tijdens de volgende meetings jezelf en je bolides irl komen voor te stellen.
            We kijken er naar uit!

XXX

Welkom TiTi – mede Antwerpen bewoner.
              Mooi lijstje aan fantastische oldie’s 
              Succes met de nieuwe en hopelijk tot op een meeting 

Welkom 

veel geluk met U 981 , is een hele  ” verbetering ” tov 986 en 987 die ik ervoor had.

Welkom hier 

Welkom hier en leuke introductie.
                      Qua P toch al gepokt en gemazeld op 20 jarige leeftijd met 38 jaar ervaring.

Welkom op het forum, ben ook 58 jaar en hoop nog vele jaren te kunnen rondtoeren in mijn 987.
                        Tips voor mooie routes omgeving Antwerpen zijn uiteraard altijd welkom, ben zelf van regio Brugge.

Welkom op het forum !!
                          981 

Owla,
                            Geen “grote” kanonnen !
                            Hebben zelf twee oudjes: 914 – 2.0 lit. en 944 S.
                            Twee uitersten op P-gebied, maar zeer genietbare karretjes. Het zijn niet altijd de Pk’s die tellen.
                            Tracht ons bijvoorbeeld maar eens te volgen achter de 914 – 2.0 lit. op de polderweggetjes hier, hebben er al veel geprobeerd, tot in de gracht toe.
                            944 S, het miskende eendje, cilinderkop met 16 kleppen met heerlijk dubbele-nokkenas gebrul. Met een plaatsje onder de beste wagens van Porsche en zeer comfortabel, nog altijd.
                            981 is natuurlijk niet te versmaden. Welkom hier.
                            Gaan voor onderhoud en herstel bij M Automotive Engineering in JABBEKE. Geen handelaar, enkel onderhoud, herstel en restauratie. Zéér professioneel en betaalbaar: 50.00 €/uur voor topwerk.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.