Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• filip vanbrabant
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben Filip Vanbrabant en ben sinds 10 jaar in het bezit va een Porsche 911, en wonende nabij Sint-Truiden.  Ik zie dat hier een rijke bron aan informatie te vinden is en hoop op evt antwoorden mbt een keuring topic.

Vriendelijke groeten,
      Filip

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Wees welkom Filip! Mooie wagen en veel plezier hier.

Welkom op PF , en nog een 964 erbij  van welk jaar is de uwe ? Mijn 964 is van 1989 .

Welkom op PFB 

mooie 964 !

Mooie wagen Filip !
              Ben zelf van Pellenberg (tegen Tienen) dus bij beter weer altijd bereid om een toerke door het hageland te doen !

Nu ik die mooie verlaagde 964 met gele koplampen zie : zijn deze nog toegelaten ? 
                Ik meen daarover ergens niets gelezen te hebben, dat deze niet meer toegelaten zijn op  de oldtimers en youngtimers    
                Klopt mijn info  of niet ? 

Mooie wagen, welke ophanging, tziet er de perfecte hoogte uit. Wil daar ook eens werk van maken 

XXX

Welkom Filip, mooie 964.
                    De nodige info zal je hier wel krijgen 

Zeer mooie wagen zou ik zeggen 

mooie wagen, nog niet gezien in St Truiden 

Welkom op het forum, mooie wagen !

welkom, mooie wagen heb je daar 

Welkom en congrats met je slammed 964 in schiefergrau !!

Welkom ,mooie wagen

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.