Even voorstellen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen…

• Maker
    Discussie

• Luc
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Mijn naam is Luc, heb een schat van een vrouw, een zoon van 18 (met een voorlopig rijbewijs)en ben een Porsch-Fan in hart & nieren die verleden maand (Mei ’11) eindelijk zijn droom in zijn garage heeft kunnen zetten. Klinkt misschien cliché, maar ik droomde hieral van sinds m’n twaalfde… Dus, na 35 jaar dromen (en sparen)… mijn Boxster is mijn 1ste Porsche geworden… Ben de koning te rijk, laat de bochten maar komen en het zonneke nu maar schijnen, lekker cruisen langs de Maas hier…

Tot de volgende keer…
      LucD
      De volgende P pronkt al op de motorkap (kwestie van focus) (foto)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Geel is beter hoor 8)

Luc

Bedankt moosegrande, nu nog die oranje bol doen branden daarboven in de lucht, en alles is compleet!

welkom Luc, veel cruise-plezier

Luc

Lijkt me tof RJF ! I’m in! 🙄

rjf

Leuk leuk, nu moeten we eens die boxster meeting van de grond krijgen met al die nieuwe boxsters erbij … ! 8)

Welkom 🙂 wat een drukte op het forum , allemaal nieuwe porschisten 🙂 Super!

Luc

Idd Reys, woon compleet langs de Maas (+/- 1,5 km). Mooie locatie om weg te dromen en te genieten van de mooie dingen des levens… Lekker, met de wind in de haren!

En neen, niks te EHEC, geeef mij maar Healthy Food, Healthy Lifestyle & Heerlijke P!

Anoniem

Hallo Lucd,
                      Welkom hier!
                      Komen, als de tijd het toelaat, graag in uw streek wat uitrusten.
                      En zo te zien GEEN goede vriend van de EHEC bac (wie wel eigenlijk?)

Luc

Klopt; en nu maar wachten om ‘top-less’ te kunnen gaan 😛

Luc

@ Pieters

Thanks, het zal al lelijk moeten tegenvallen om geen plezier aan deze wagen te beleven. Ik kijk al nieuwsgierig uit naar mijn nieuw P-leven…

je woont inderdaad een mooie streek om dakloos rond te rijden !
                            welkom en veel P-Plezier hier en op de weg.

Veel plezier met de Boxster Luc!

Van harte welkom hier .
                                Foto’s elders uploaden en dan naar hier doorlinken is de beste manier om hier zichtbare foto’s te krijgen

Luc

Hi Kenzo,
                                  Heb wel wat toffe pics, alleen zoek ik me blauw om ze gepost te krijgen? 😳

Welkom, en vele veilige km’s toegewenst.

Foto’s zijn welkom 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.