Even voorstellen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen!

• Maker
    Discussie

• Arne Celis
    Deelnemer

Heey Porsche-fanaten!

Mijn naam is Arne, ontzettend gek van Porsche en andere exclusieve wagens!
      Helaas ben ik nog maar 16 jaar, laat staan dat ik dus een Porsche heb, kan betalen of mag bezitten 🙁
      Maar ik besteed mijn tijd aan het op de gevoelige plaat vastleggen van al deze prachtige wagens,
      zo heb ik al enkele fotoshoots gedaan met Porsche’s(996 Carrera en 997 GT3 MkII).
      Deze vind je op mijn website: http://www.arnecelisphotography.weebly.com

Moest je nog vragen hebben mag je me altijd contacteren via het forum of via mijn website! 😀

Greetz,

Arne

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Nou succes dan maar met het fotograferen van allerlei Porsches. Hoe gewoon dan ook, de foto’s kunnen prachtig zijn.

Geestige avatar.

Er is helemaal niets mis met een gewone Porsche, ik heb er al een fotoshoot mee gehad(996 Carrera). 😀
          Maar in Knokke fotografeer ik ze normaal (enkel op mooie locaties wel) niet omdat je ze daar teveel ziet en je geheugenkaartje meteen vol zou zijn! 😉

Anoniem

Welkom kerel!
            Gelukkig hebben die ‘fotokerels’ hier allen dezelfde passie, ‘t zou er hier anders nog eens [IMG]http://i39.tinypic.com/34gvkgm.gif[/IMG]

carrera 3.0 schrijft:

Wat is er mis met een “gewone Porsche” om te fotograferen, Arne ?
              Zie : Het Nieuwsblad dd. 7/8/2011 – “Aan een gewone Porsche heb ik niks” 😉

Welkom op het “gewone” Porsche Forum 😆 😉

Wat is er mis met een “gewone Porsche” om te fotograferen, Arne ?
                Zie : Het Nieuwsblad dd. 7/8/2011 – “Aan een gewone Porsche heb ik niks” 😉

Welkom 8)

Welkom !

jaja, jong geleerd, is oud gedaan… dat belooft 😉

Wim

Welkom Arne, en blijf mooie plaatjes schieten.
                        En die Porsche, die komt er wel eens. 😉

Ook van hieruit van harte welkom .
                          En fotografen kan je niet genoeg hebben .
                          en leeftijd speelt geen rol .
                          Wij kennen er nog zo die al hier komen toen ze amper 14 waren en fotografie als passie hadden en nu geweldige foto’s presenteren .

knappe foto’s , knappe site, welkom op het forum….

Ben je uit de buurt van Orsmaal ?

PT

Welkom Arne !
                              Mooie foto’s en een leuke site ! 😉

Bedankt, wat de foto’s betreft doe ik m’n best! 😀
                                De website heeft veel tijd gekost, maar daar ben ik ook erg tevreden over!

Anoniem

Welkom hier .
                                  Om nog maar 16 jaar te zijn sta ja al ver .Mooie foto’s en Website .

Het zal hier nog een opbod worden tussen fotografen (prive of beroeps ❓ )

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.