Even voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen …

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Mijn naam is Luc, 43 jaar, vader van 2 fantastische zonen en sinds dit weekend trotse eigenaar van een mooie 993. Mijn eigen Porsche is al sinds zeer lang mijn ultieme droom en na 2,5 jaar een bijzonder mooie BMW Z4 coupé te hebben gehad en ondertussen verkocht dan toch de stap gewaagd. Na jaren van forums lezen en zoeken, begin februari 2012 een originele 993 gevonden van eerste eigenaar. Een gepensioneerde tandarts die een panamera had besteld en zijn blauwe Carrera 2 van 1995 met 100k km’s van de hand deed. Na een check bij Carrera motors (onderhoudsboekje & daar ook gekocht) de wagen gekocht. Samen met de vorige eigenaar de eerste kosten verdeeld, nieuwe banden, nieuwe voorruit, 1 roestblaasje laten wegwerken, groot onderhoud en wat andere zaken onmiddellijk in orde laten maken. Kortom alles klaar om veel te genieten! 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
    • Heb ik staan! (voordelig kunnen inslaan tijdens de laatste verjaardag van carclean)
      … en zal ik zeker proberen dit weekend. Mocht het desondanks niet lukken dan post ik een foto.
      Alleszins super bedankt voor de hulp en ik hou jullie op de hoogte!

Moest je het niet in huis hebben, dan heb ik hier wel een litertje voor je staan 😉 .

volg bc911 , ben zeker van ironX ! grtz. :applaus: :applaus:

Maak anders eens een detailfoto van de uitlaat, dan kunnen we het beter beoordelen. Al IronX geprobeerd?

Wat grappig, zit al in mijn collectie … een wit-gele pasta die zijn werk normaal super doet. Heb geprobeerd maar deed niets waarschijnlijk omdat de uitlaatstukken in een geborsteld staal zijn (niet blinkend) en niet verchroomd en waarschijnlijk ook nooit onderhouden zijn. Ik heb al wel wat gelezen over andere sieruitlaatalternatieven. Iemand suggesties?
              Toch super dit voorstel, das waar een forum voor staat … een passie delen en elkaar helpen!

welkom op het forum, en prachtige kleur op je 993 :first:
                nog veel rijplezier gewenst en hopelijk zien we je eens op een
                bijeenkomst 😀

Monello is inderdaad op basis van olie, wat met sommige lakken niet altijd perfect samengaat. Daarom wordt dan vaak overgestapt op polijstmiddelen op basis van water. Chemical Guys en Gloss-it hebben dergelijke polijstmiddelen.

En nu snel die uitlaat aanpakken ;). Heb hier net iets nieuw voor besteld:

Dus als je wil testen, laat maar weten 😉

Thx voor het warme welkom.
                    Hopelijk ontmoeten we elkaar eens op een leuke meet&greet.

@BC 911 ik vermoed op basis olie, voor de kenners, na testspot ben ik gegaan voor monello mezzo op de witte pad en afgewerkt met monello finale op de zwarte pad. Dit alles met een dual action (dap 900) dus zonder enig risico. Al bij al een relatieve lichte combinatie. Om te finishen gebruikte ik mijn meest exclusieve wax “Ibrido Hybrid Wax Edizione Limitata”. Het leer heb ik bewerkt met gliptone cleaner & conditioner.

Welkom naamgenoot. :driver: :driver: :driver:

Welkom en veel Porsche plezier. De Porsche ziet er schitterend uit. :lekker: :lekker:

Welkom hier Luc :applaus:

Welkom en proficiat met de aankoop :drink:

Wim

Welkom op het forum Luc, en veel :driver: plezier met de nieuwe Porsche.

[quote=”Luc993″ post=91692]De lak is relatief zacht, iets makkelijker om swirls weg te werken anderzijds heel gevoelig om nieuwe te krijgen.[/quote]
                                Gebruik je polijstmiddelen op basis van olie of water?
                                By the way: droomwagen, ziet er super uit! Wel nog even de uitlaat laten blinken 😉 , dan :first:

Welkom en een dikke proficiat met je 993 ,Dit ziet er een heel mooi exemplaar uit :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.