Even voorstellen …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen …

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,
    Mijn naam is Luc, 43 jaar, vader van 2 fantastische zonen en sinds dit weekend trotse eigenaar van een mooie 993. Mijn eigen Porsche is al sinds zeer lang mijn ultieme droom en na 2,5 jaar een bijzonder mooie BMW Z4 coupé te hebben gehad en ondertussen verkocht dan toch de stap gewaagd. Na jaren van forums lezen en zoeken, begin februari 2012 een originele 993 gevonden van eerste eigenaar. Een gepensioneerde tandarts die een panamera had besteld en zijn blauwe Carrera 2 van 1995 met 100k km’s van de hand deed. Na een check bij Carrera motors (onderhoudsboekje & daar ook gekocht) de wagen gekocht. Samen met de vorige eigenaar de eerste kosten verdeeld, nieuwe banden, nieuwe voorruit, 1 roestblaasje laten wegwerken, groot onderhoud en wat andere zaken onmiddellijk in orde laten maken. Kortom alles klaar om veel te genieten! 😀

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
    • Thx aan allen.
      Ik ben detailer van hobby, heb dan ook een heel weekend keihard gezwoegd (wassen, kleien, polijsten, waxen, interieur, velgen …). Al bij al wel tevreden van het resultaat. De lak is relatief zacht, iets makkelijker om swirls weg te werken anderzijds heel gevoelig om nieuwe te krijgen.
      Probeer hem wel zo origineel mogelijk te houden, enkel de 4S bumper had de vorige eigenaar laten monteren.

Knappe auto en veel rijplezier gewenst. Origineel heeft pakken charme :applaus:

Keep the shiny side up! :mrgreen: :first:

Goede keuze Luc :mrgreen:

proficiat , zeer schone orginele P !!!! :drink: :drink: :drink:

Ondanks de wagen in het Gentse gekocht en onderhouden, woon ik in Antwerpen.
                Hier wat foto’s van de dit weekend gedetailde 993.

IMG_0588.JPG

IMG_0594.JPG

IMG_0600.JPG

Anoniem

Welkom Luc, en een prima voorstelling!
                  Proficiat met de 993!

Zo te lezen een prima koop :applaus: . Veel plezier ermee en graag fotooke van de aanwinst. Gekocht en gekeurd bij Carrera Motors, dan vermoed ik dat jij eveneens van het Gentse bent. Ne vrie wijze Porsche dus… 😀

Knap gevonden ! Veel :driver: -plezier ermee. Fotootje ? 😉

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.