Even voorstellen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen!

• Maker
    Discussie

• Vankerkhove Jan
    Deelnemer

Hallo beste Porschisten,
      Na een beetje rondgesurft te hebben op het forum leek het mij wel interresant om mij ook lid te maken. Ik ben een 44 jaar oude vlaams-brabander die sinds 2,5 jaar de trotse bezitter is van een 996/4s. De porsche-microbe had mij al gebeten van jongsaf maar het nodige budget bijeenkrijgen om de daadwerkelijke aankoop te financieren heeft toch enkele jaartjes in beslag genomen. Zo als ik al gemerkt heb houden jullie van foto’s bij de voorstelling van ieder nieuw lid dus bij deze zal ik er enige toevoegen.
      Tot een volgende gesprek.

Jan996/4S

Attachments:
      • P1080449.JPG
      • P1080448.JPG
      • P1080447.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Welkom 😀

welkom !

welkom jan,tot een van de ……groetjes :drink: :drink:

Van harte welkom hier 8)

Welkom, mooie P :driver:

Idd, het mooiste kontje is dat van een 996/4s. (Als het over auto’s gaat wel te verstaan!)

Welkom, knappe en dikke P :driver: 😀

Welkom :driver: :driver: :driver:

Welkom! Één van de vetste achterkantjes die Porsche ooit heeft geproduceerd!

Proficiat ,en uit ervaring weet ik dat je een goede keuze hebt gemaakt .
                          @mushroom de op 2de na beste keuze 😉 .

PB

Nice !

Welgekomen hier Jan

Hallo Jan,
                                Welkom op het forum, prachtige wagen. :driver:
                                Maar 44 jaar is niet oud 😀
                                Misschien tot binnekort op één van de bijeenkomsten :relaxman:

welkom, prachtige porsche en veel rij plezier gewenst :respect2:

Welkom Jan ,Mooie 4S heb je daar . :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.