Even voorstellen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen…

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Mijn naam is Piet, ben 40 jaar, getrouwd en vader van 2 autogekke kinderen. De kinderen hebben het excuus dat papa ook een beetje autogek is…

Zodoende hebben wij al een aantal jaar een ‘weekend’ auto. We zijn begonnen met een eerste serie VW Golf cabriolet, daarna 2 BMW’s 3 reeks cabrio’s (waarvan de eerste een 325i uit de eerste full cabrio reeks van BMW (dus geen Bauer uitvoering)). Jammer genoeg geen plaats om deze bij te houden…
    De andere BMW was een recente 320i en viel een beetje wegens teveel gelijkend op onze dagelijkse auto’s. Dit was eigenlijk een beetje een miskoop, niet omwille van de auto, maar omdat ik toen eigenlijk al een Porsche wilde (wie niet zeker ?)

Het is er dan vorige maand van gekomen. BMW 320i binnengereden (en gezien maar een jaar gehad veel geld op verloren) en een 996 3.6 Targa gekocht

Ik ben een beetje een leek in alles wat IT is… Dus moet ik nog even uitzoeken hoe een foto door te sturen

Vriendelijke groeten

Piet

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Klopt Horst :drink:

die ken ik precies ook Koen ,heb er vele uurtjes aan geschuurt en mooi blau gekleurd 😆 :mrgreen: :drink:

@911 lover,

Ik heb nog foto’s van mijn e30, en als ik er ooit in slaag deze, of een foto van mijn Porsche op te laden zal ik zeker doen

Ik zal eens een cursus moeten volgen…. Ik word namelijk gek van dit IPad gedoe waar ik niets mee kan aanvangen en ben te lui om de pc op te starten (gaan we nu een discussie starten tussen voor en tegenstanders van Apple 😉 ?)

Om het David nog wat moeilijker te maken 😈 , dit was mijn Baur

@VSK996 : Weet ik wel . Maar ik verdedig steeds de Baur daar die steeds een beetje stiefmoederlijk behandeld wordt door velen . Ikzelf ben helemaal gek van de E30 reeks .

@David
              : Ja jong , mij ook . Was een vette kar .

Welkom !

@911lover