Even voorstellen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen…

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Mijn naam is Piet, ben 40 jaar, getrouwd en vader van 2 autogekke kinderen. De kinderen hebben het excuus dat papa ook een beetje autogek is…

Zodoende hebben wij al een aantal jaar een ‘weekend’ auto. We zijn begonnen met een eerste serie VW Golf cabriolet, daarna 2 BMW’s 3 reeks cabrio’s (waarvan de eerste een 325i uit de eerste full cabrio reeks van BMW (dus geen Bauer uitvoering)). Jammer genoeg geen plaats om deze bij te houden…
    De andere BMW was een recente 320i en viel een beetje wegens teveel gelijkend op onze dagelijkse auto’s. Dit was eigenlijk een beetje een miskoop, niet omwille van de auto, maar omdat ik toen eigenlijk al een Porsche wilde (wie niet zeker ?)

Het is er dan vorige maand van gekomen. BMW 320i binnengereden (en gezien maar een jaar gehad veel geld op verloren) en een 996 3.6 Targa gekocht

Ik ben een beetje een leek in alles wat IT is… Dus moet ik nog even uitzoeken hoe een foto door te sturen

Vriendelijke groeten

Piet

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • welkom en we wachten op de foto’s :relaxman:

hopelijk tot op een van de ritten

welkom en veel plezier met je P :driver: :drink: :relaxman:

welkom en veel rijplezier :driver:

Welkom. En inderdaad P is net dat iets meer, eigenlijk eenvoudig te verklaren….6-cil achterin :driver:

Welkom op dit gezellig en informatief forum .
              Goede keuze ,Porsche is nog iets anders dan een bmw 320i . :applaus:

Welkom hier, en genieten ga je zeker doen van deze weekendwagen!

Wim

Welkom op het forum Piet, en hoop dat je veel :driver: plezier met jullie Porsche mag hebben.

Welkom Piet

Als leeftijdgenoot en ook 2 Porsche gekke kids
                    Begrijp ik maar al te goed uw keuze.

Hoop je mss te ontmoeten op RLC Limburg.
                    de kids zijn er ook welkom.

Ik kijk uit naar uw foto’s .
                    Veel succes. :respekt:

Beste Luc,

Wij hebben elkaar deze morgen ontmoet… Zoals je kan zien is het mij gelukt om te registreren. Ik zal eens op je zoon beroep moeten doen om een foto op te laden 😉

Gr. Piet

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.