even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • _YD15763.JPG

_YD15712.JPG

_YD15769.JPG

4S verkocht aan een Amsterdammer.
    964 WTL cabrio aangeschaft. Zie foto’s album.

Attachments:
    • _YD15736.JPG
11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Als je eenmaal cabrio hebt gereden wil je niet anders meer.
      Maar afscheid nemen van de 993 doet ook pijn.
      Je kunt ook overwegen om een goedkopere cabrio er naast te gaan rijden zoals een MX5 of MR2, of met iets meer geld een Boxster?
      Of vloek ik nu… :mrgreen:

Welkom op’t forum.
        Prachtige 993/4s is nog altijd een topmodel.
        Je zou er later veel spijt kunnen van krijgen als je hem verkoopt.
        Zal alleen maar stijgen in waarde.

welkom

ik zouw de 993 houden

vind ik een topwagen waar ik wel dagelijks mee zou rijden 8)

welkom op het forum, zonde dat je de wagen verkoopt,want hij ziet er goed uit :respect2:

hallo en welkom, als daily misschien niet meest geschikt, maar ik zou hem toch niet wegdoen want die gaat nog in waarde stijgen, de 997 cab daarentegen … maar ja je kunt ook alles niet hebben hé, toch succes ermee wat ook je keuze is 😉

[quote=”albert” post=93307]een 993 4S uit 1997. Ik heb deze te koop gezet daar je deze wagen uit eerbied en door waardeverlies niet meer kunt gebruiken als dagelijks gebruik. [/quote]Wat vraag je er eigenlijk voor Albert? En waarom dan een paar maanden geleden niet meteen voor de 997 gegaan?

Welkom Albert .
                  Het is heel tof dat je de weg naar dit gezellige en informatieve forum hebt gevonden .
                  Zoals je ook zal gemerkt hebben dit forum is meer dan een verkoopssite .
                  Het zou leuk zijn dat je jezelf even voorstelt ,een korte beschrijving van wie je bent ,vanwaar je passie voor Porsche en wat uitleg over je wagen .
                  Ik merk dat er een vrij recente nr-plaat hangt op je 993 ,alleszins van voor de Vaa regel .
                  Funny

Welkom
                    Ik zou de 4S houden, blijft een knappe bolide

Welkom en veel plezier

Welkom.
                        Succes met de verkoop.
                        De keuze om een 997 cabrio te kopen is een goede keuze.
                        Is een zeer plezierige auto.

PB

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.