Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hoi Allemaal,

Sinds een klein jaar al lid van dit forum, als EdwinS en zoals waarschijnlijk de meeste hier, Porsche liefhebber van jongs af.

Wij zijn Edwin en mijn vrouw Lydia. Wij wonen in Hasselt. Sinds 1 jaar eigenaar van een 911, 997 Carrera S Cabrio type 2.

Onze leeftijd zit ondertussen rond de 50 jaar. Op zich geen probleem, maar je begint toch in te zien dat er geen 50 jaar plezier bij een Porsche meer inzitten.

Daar wij beiden een 30 jaar actief geweest zijn in de autosport,is er nu wat extra vrij tijd gekomen om te genieten van de andere mooie dingen. Ja de Porsche.

Samen genieten van de trips in onze 911, dat is de max.

Graag zouden we in de toekomst, proberen deel te nemen aan de vele mooie organisaties die op dit forum de revue passeren.

Zo, dit was iets wat we al vroeger hadden moeten doen, maar je ziet, alles op zijn tijd.

Tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Zeer mooie foto’s

welkom hier

zeer mooie foto’s en zeer mooie wagen :applaus:

mooi mooi :first:

Mooie foto’s en heel mooie wagen . :applaus:

Welkom!!
              Mooie pics!! 😯
              Enne, om ze nog mooier te maken: ruitjes naar benden en de windvanger ook. Dan is ze smooth… :sarcastisch :mrgreen:

Zoals gevraagd, enkele foto’s.

Attachments:
                • DSC00086.JPG
                • 009.JPG
                • DSC00063.JPG

Welkom, en hopelijk veel cabrioplezier deze zomer :driver:

Welkom Edwin en Lydia,

laat eens een fototje zien van de P

Van harte welkom hier op dit forum en proficiat met de Porsche .
                      Ritten ,of uitstappen met het forum zitten er nog aan te komen .

welkom en heb gehoord dat het zonneke eraan komt dus :driver: enjoy

Hasselt en omstreken gaan hier het forum wel echt goed bevolken .
                          Welkom bijna buurman

Veel geluk en plezier met de P.

Welkom :drink: :drink: :drink:

+1!
                                Daar kan ik me helemaal in vinden!, genieten zo veel het kan zo lang het kan.
                                Mijn wilde haren raak ik (ondanks dat ik ook veel cabrio rij) maar steeds niet kwijt :mrgreen:

Van harte welkom hier :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.