Even voorstellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Eindelijk is de tijd aangebroken ….. Ik sta op het punt een droom waar te maken.
    Het betreft een Targa van 86 in originele staat hier en daar steenslag, kransjes en aan de vensters hier en daar een blaasje. 184000 km. En dit voor 20000€.

Één ding heb ik vergeten te vragen g50 boite of niet, zal wel niet deze zijn van na 87 als ik het goed heb.

Een man die hem wegdoet door last aan heup na zware val, heeft de laatste 16 jaar in zijn bezit geweest.

Graag jullie mening

Groeten Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Van harte welkom hier op het forum

Persoonlijk zouden die ‘onschuldige blaasjes’ mij toch afschrikken.
        Indien deze wagen in mijn bezit zou zijn, zou het niet lang duren voordat ik hem volledig zou restaureren… 🙂

Verder een mooi exemplaar! Proficiat!

IMG_4209_2012-07-17.jpg

IMG_4208.jpg

Attachments:
            • IMG_4209.jpg

Hallo,

Reeds een paar ritjes gedaan en super tevreden over de nieuwe aanwinst.
              Een auto van 28 jaar maar gaat als een speer niet te doen :respect2:

Volgende zaken ga ik in de volgende maanden aanpakken.

De remmen, hij remt te veel van voor en te weinig achteraan. bij het snellere werk levensgevaarlijk.

Alarmsysteem laten plaatsen, dit voor hem te laten verzekeren tegen diefstal.
              Er zit nu een origineel op maar werkt niet meer.

Er staat water in mijne stuurhuis, toch beter daar dan in mijne kelder maar toch vraag mij af van waar het komt.

Ook de pompjes van het kofferdeksel en moterkap ga ik vernieuwen
              En zoals beloofd enkele foto’s van de blaasjes en mijn ingebouwd voetbad :wtf:
              [attachment]IMG_4207.jpg[/attachment]

[attachment:2]IMG_4208.jpg[/attachment]

[attachment:3]IMG_4209.jpg[/attachment]

[attachment:4]IMG_4215.jpg[/attachment]

Zoals beloofd foto’s van de blaasjes

Hallo,

Reeds een paar ritjes gedaan en super tevreden over de nieuwe aanwinst.
                Een auto van 28 jaar maar gaat als een speer niet te doen :respect2:

Volgende zaken ga ik in de volgende maanden aanpakken.

De remmen, hij remt te veel van voor en te weinig achteraan. bij het snellere werk levensgevaarlijk.

Alarmsysteem laten plaatsen, dit voor hem te laten verzekeren tegen diefstal.
                Er zit nu een origineel op maar werkt niet meer.

Er staat water in mijne stuurhuis, toch beter daar dan in mijne kelder maar toch vraag mij af van waar het komt.

Ook de pompjes van het kofferdeksel en moterkap ga ik vernieuwen
                En zoals beloofd enkele foto’s van de blaasjes en mijn ingebouwd voetbad :wtf:
                IMG_4215.jpg

Gefeliciteerd, indisch rood, altijd mooi 😎

[quote=”Mushroom” post=102207]Ik dacht dat er een wachtlijst van 5 weken was voor een nieuwe nummerplaat? En dat ze zelf gaan halen uitgesloten was? Je kon wel ter plaatse gaan, maar je kreeg je plaat toch niet mee…
                    Allemaal verhaaltjes dus?[/quote]

Je krijgt er inderdaad geen nr plaat meer mee.
                    Ik had er echter nog eentje van een verkochte auto :sarcastisch
                    Als je inschrijft zonder nummerplaat te hebben duurt het 2 a 3 werkdagen en dan heb je uw plaat.
                    PS sorry voor de off topic 😉

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/s3d_med_mix_100-129.gif[/IMG]

Zeer mooi op foto die rode kleur!

toffe bak die je hebt :respect2:

moest ik u zijn zou ik de foto van je status veranderen( die gele weg)
                        kwestie van smaak

Proficiat!
                          Het ziet er alvast een mooi exemplaar uit.
                          Veel :driver: plezier!

915, zal inderdaad wennen worden!

Ziet er een prachtkar uit, proficiat. :first:

Is het nu een G50 of 915?

BTW: die luchtbalon vloog de dag van de aankoop over ons huis als dat geen goed teken is dan weet ik het niet meer zunne 🙂

IMG_4164.JPG

IMG_4163.JPG

IMG_4164_2012-07-08.JPG

IMG_4168.jpg

Hier enkele foto’s van voor de verkoop.

Nu staat er een Carrera vleugel op, maar die gaat eraf en wordt terug origineel gezet met het roosterke.
                                  Morgen de nummerplaten gaan aanvragen :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.