Even voorstellen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Eindelijk is de tijd aangebroken ….. Ik sta op het punt een droom waar te maken.
    Het betreft een Targa van 86 in originele staat hier en daar steenslag, kransjes en aan de vensters hier en daar een blaasje. 184000 km. En dit voor 20000€.

Één ding heb ik vergeten te vragen g50 boite of niet, zal wel niet deze zijn van na 87 als ik het goed heb.

Een man die hem wegdoet door last aan heup na zware val, heeft de laatste 16 jaar in zijn bezit geweest.

Graag jullie mening

Groeten Luc

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • [attachment]IMG_4162.JPG[/attachment]

[attachment:2]IMG_4163.JPG[/attachment]

[attachment:3]IMG_4164.JPG[/attachment]

[attachment:4]IMG_4168.jpg[/attachment]

Hier enkele foto’s van voor de verkoop.

Nu staat er een Carrera vleugel op, maar die gaat eraf en wordt terug origineel gezet met het roosterke.
      Morgen de nummerplaten gaan aanvragen :relaxman:

welkom maat

als het niet lukt met de foto’s ,pm ma maar

wat ben je aan het proberen maat?

Ik heb al geprobeerd maar met den iPad lukt het niet om foto’s erop te zetten, en met de Mac lukt het niet om in te loggen zal er mij morgen eens mee bezig houden.

Ik heb al geprobeerd maar met den iPad lukt het niet om foto’s erop te zetten, en met de Mac lukt het niet om in te loggen 😡 zal er mij morgen eens mee bezig houden.

Welkom Luc, werd er al om foto’s gevraagd 😀

[quote=”Mushroom” post=102207]Ik dacht dat er een wachtlijst van 5 weken was voor een nieuwe nummerplaat? En dat ze zelf gaan halen uitgesloten was? Je kon wel ter plaatse gaan, maar je kreeg je plaat toch niet mee…
                  Allemaal verhaaltjes dus?[/quote]

Je kan bij de DIV antennes, zoals bv. Alken, zelf je papieren laten in orde brengen, je krijgt dan direct een papier met daarop de nummerplaat en s’anderendaags zit deze normaal al in de bus. Als je alles gewoon opstuurd naar DIV duurt het veeeeeeeel langer (soms tot 6 weken). :puke: :puke:

Daarom dat er tegenwoordig terug zoveel volk naar de antennes gaan. 😎 😎

Ik dacht dat er een wachtlijst van 5 weken was voor een nieuwe nummerplaat? En dat ze zelf gaan halen uitgesloten was? Je kon wel ter plaatse gaan, maar je kreeg je plaat toch niet mee…
                    Allemaal verhaaltjes dus?

[quote=”Luckyslevin” post=102119]
                      Reeds van 4.30 wakker als een broekventje die op schoolreis mag….. Niet te doen!

[/quote]

Ik ken het gevoel, ik ben al van gisteren morgen 10u30 wakker.
                      En neen ik heb gisteren niet lang geslapen, was pas ‘s morgens om 7u30 gaan slapen na een nachtje werken. Na dan vorige nacht opnieuw gewerkt te hebben deze morgen naar Alken voor mijn inschrijving. 😯 wat een toestand daar. Om 7u daar was al 35e, dus wachten tot 10u30 voor het mijn beurt was. Dan snel naar huis en toch snel een ritje gaan doen :lekker:
                      Maar nu toch maar snel mijn bedje in denk ik :sleep: ik ben moe en voldaan :happy:

Inderdaad zeer herkenbaar, ik viel ook altijd kilo’s af voordat het zover was…
                        Veel rijplezier!!

Herkenbaar gevoel! 8)
                          Wel opletten voor je kransjes… 😉

De kogel is door de kerk, ik ga hem deze voormiddag gaan ophalen.
                            Reeds van 4.30 wakker als een broekventje die op schoolreis mag….. Niet te doen!

Foto’s volgen.

Dag Luc ,welkom op het Forum .

Over de versnellingsbak zou ik me niet direct zorgen maken .
                              De blaasjes daarentegen heel zorgvuldig bekijken .
                              Probeer ons eens wat meer info te bezorgen en eventueel enkele foto’s .
                              Funny

Welkom hier.

Mijn Targa is van 1986, weliswaar van december en heeft reeds de G50 boite. Ik heb reeds G50’s gezien met eerste inschrijving van oktober 1986.
                                Je kan dit heel eenvoudig zien aan het grotere ronde plaatje voor het achterwiel of aan de schakelpook, de versnellingen liggen namelijk anders bij de G50 dan bij de 915.

Indien je foto’s moest hebben van de koopwaar, graag posten, dit geeft toch een beter beeld. Dat de laatste eigenaar de auto reeds 16 jaar in zijn bezit heeft is voor mij toch een plusteken. :applaus:

Welkom hier, en idd… kijk uit je 😯 alvorens je blaasjes koopt

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.