- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 augustus 2012 om 00:51
Hallo iedereen, ik ben John, 27 jaar, uit Vilvoorde en vaak vertoevend in Leuven.
Ik ben van kleinsaf een autoliefhebber. Die liefhebberij is de laatste jaren echter omgeslagen in autosportliefhebberij. Terwijl de markt voor straatauto’s nog slechts mijn gemiddelde aandacht kan opwekken (behalve Porsche dan 8) ) volg ik het autosportgebeuren op de voet. Mijn voorkeur voor Porsche komt voor uit het feit dat ze zelf continu bezig zijn met autosport, ze een voorkeur hebben voor endurance, ze Duits zijn (na Porsche gaat mijn voorkeur naar BMW en Mercedes) en dus in de eerste plaats gericht zijn op efficiëntie en betrouwbaarheid in plaats van passie zoals enkele honderden kilometers ten zuiden van Stuttgart. Ten slotte hebben ze een palmares om U tegen te zeggen.
Ik kwam dit forum tegen toen ik op google zocht naar informatie omtrent de recente overname van Volkswagen-Porsche door Porsche dat zo de aandelen van Volkswagen in Porsche kon verkopen aan Porsche-Volkswagen. Zo te zien is er niet érg veel aandacht voor autosport dus hopelijk kan ik een meerwaarde bieden. 😀
Porschefanaten, de groeten! :driver:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.