- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 oktober 2012 om 15:18
Eventjes kort voorstellen: ik ben Lode, uit het Brugse Ommeland en sinds ik mij herinner, nogal grote fan van Porsche. Volgens mijn ouders is het ooit “uit” geraakt met mijn eerste “lief”, omdat ik later met een Porsche wou rijden en zij niet… ik was toen 5 😉
De eerste wagen op eigen nummerplaten was dan ook een (nogal aftandse) 944 uit ’86. Achteraf bleek het een ongevalwagen, maar ik heb er massa’s rijplezier aan gehad en denk er met heimwee aan terug. De maxi-cosi paste niet direct, waardoor ik hem na 5 jaar lief en leed te delen verkocht heb.Nu zijn we weer 6 jaar later en is mijn deadline om binnen de twee jaar opnieuw een Porsche in de garage te mogen verwelkomen (ik heb dus tijd om uit te kijken). Ik hoop dus op een joekel van een midlife-crisis ;-). Hoewel prijzen van de 996 3.4 vallen als bakstenen en ik ook wel fan ben van de Cayman, heb ik een grote voorkeur voor een 3.2 Carrera of 964. De bedoeling is om hem als daily driver te gebruiken, ik doe gemiddeld zo’n 9000 km per jaar. Eerlijk toegegeven: ik heb nog met geen enkele 911 gereden.
Op dit zeer aangename porschforum.be ben ik al wat wijzer geworden (een verademing ten opzichten van sommige andere forums op welke wijze hier met elkaar gecommuniceerd wordt, ook al gaat men onderling niet akkoord).
Ik ontzie het niet om eens naar de andere kant van Vlaanderen te rijden, maar als iemand in de omtrek vb “een boekhouder met passie voor luchtgekoelde porsches” kent of een “Guillaume decapotable” (om een willekeurig voorbeeld te nemen ;-)), om eens van gedachten te wisselen, zijn suggesties welkom.
Tot op het forum!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.