Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Eventjes kort voorstellen: ik ben Lode, uit het Brugse Ommeland en sinds ik mij herinner, nogal grote fan van Porsche. Volgens mijn ouders is het ooit “uit” geraakt met mijn eerste “lief”, omdat ik later met een Porsche wou rijden en zij niet… ik was toen 5 😉
    De eerste wagen op eigen nummerplaten was dan ook een (nogal aftandse) 944 uit ’86. Achteraf bleek het een ongevalwagen, maar ik heb er massa’s rijplezier aan gehad en denk er met heimwee aan terug. De maxi-cosi paste niet direct, waardoor ik hem na 5 jaar lief en leed te delen verkocht heb.

Nu zijn we weer 6 jaar later en is mijn deadline om binnen de twee jaar opnieuw een Porsche in de garage te mogen verwelkomen (ik heb dus tijd om uit te kijken). Ik hoop dus op een joekel van een midlife-crisis ;-). Hoewel prijzen van de 996 3.4 vallen als bakstenen en ik ook wel fan ben van de Cayman, heb ik een grote voorkeur voor een 3.2 Carrera of 964. De bedoeling is om hem als daily driver te gebruiken, ik doe gemiddeld zo’n 9000 km per jaar. Eerlijk toegegeven: ik heb nog met geen enkele 911 gereden.

Op dit zeer aangename porschforum.be ben ik al wat wijzer geworden (een verademing ten opzichten van sommige andere forums op welke wijze hier met elkaar gecommuniceerd wordt, ook al gaat men onderling niet akkoord).
    Ik ontzie het niet om eens naar de andere kant van Vlaanderen te rijden, maar als iemand in de omtrek vb “een boekhouder met passie voor luchtgekoelde porsches” kent of een “Guillaume decapotable” (om een willekeurig voorbeeld te nemen ;-)), om eens van gedachten te wisselen, zijn suggesties welkom.
    Tot op het forum!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Thanx all! Enne… ik vrees er inderdaad voor dat het geen 2 jaar zal duren…

Ben deze zomer nog eens naar de Rally van Ieper geweest… vooral de Historics gaan bekijken: in tegenstelling tot een paar jaar terug bijna allemaal 911’s… Dit heeft de goesting enkel maar laten toenemen 😀

Porsche? goei keuze (mn eerste porscheliefde = op mn 6e levensjaar maar op schaal 1/43e)
        Midlifecrise : kben er just uit : in volgorde
        eerst porsche gekocht,
        dan maitresse -> neen niet doen,
        nu gewoon verder gewoon genieten van porsche (911sc 1982) is betere maitresse.
        Hier op t forum vind je echt alles wat je maar zou willen weten
        Eens porsche gekocht : pictures posten aub
        PS t porscheforum van de nederlandse buren is ook interessant en ja ze gebruiken dezelfde taal als wij (alé schrijven toch)

succes gewenst vanoit oilsjt

welkom, en de juiste P zal je wel vinden 😆

Leuke voorstelling, benvenuti.
            ciao,
            Luc

XXX

:relaxman: Welkom Vlaming, net lang genoeg zoeken maar dan weer niet te lang wachten… Ik had me er 10 jaar geleden al ene moeten kopen. :relaxman:
              Pas na tien jaar ijverig masseren en bepamperen van vrouwlief kreeg ik groen licht :lekker:

Welkom Bruggelink .succes met het zoeken naar je wagen .

vinden da ook

welkom maat,laat je machine eens langs oostende komen dan pikken we je op

straffen :respekt:

[quote=”Funny” post=108892]Van harte welkom op dit gezellige forum .
                    Het is nu heel toevallig dat ik een 911 te koop heb ,hij grolt als een luchtgekoelde op zijn best maar is toch watergekoeld en btw hij staat niet zover van je woonplaats . 😉
                    Funny[/quote]

Funny, je ziet eu goeie commercant zegn ze in Ostende 😀

Welkom streekgenoot.
                      Mooie voorstelling :respekt:

Redelijke wat mensen met een spraakgebrek hier precies 😀

Val in herhaling hé, maar weer ne Bruggeling :relaxman: :relaxman: :relaxman:

‘zieje van Brughe zet joen vanachteren’

Welkom vanuit diezelfde streek 😉
                            En wees gerust die ‘midlifedinges’ komt er zeker!!!

Welkom Lode !

Welkom streekgenoot! :drink:
                                Succes met de zoektocht!

Van harte welkom op dit gezellige forum .
                                  Het is nu heel toevallig dat ik een 911 te koop heb ,hij grolt als een luchtgekoelde op zijn best maar is toch watergekoeld en btw hij staat niet zover van je woonplaats . 😉
                                  Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.