Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Frank
    Deelnemer

Beste leden ik heb mij hier lid gemaakt omdat ik zelf een groot Porsche liefhebber ben.
      Ik heb dan ook een 914 aangeschaft nog wel met wat werk aan .
      Ik zou hem willen restoreren en hier wat hulp kunnen gebruiken .
      Als er mensen zijn met enige ervaring hier omtrent ik sta open voor elk voorstel.
      Bedankt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • en…. tussen de beurtjes door al tijd gehad voor het negenhonderdveertientje :think: :popcorn:

PB

Als Wim dat zegt, mag je der 100% zeker van zijn. 😉

Beste is dit echt een motor type 4 voor een 914

[quote=”porsche914orange” post=123217]Eindelijk nog eens iemand met smaak :coolness:

Welkom!

Heb je nog wat meer info over je 914? Us import? Welke motor?
              We horen het graag![/quote]

Wel deze is import van de USA en heeft een 2liter motor die reviseerd is en draait en rijd prima
              Juist jammer dat deze overspoten is in het wit en oorspronkelijk zilver zou moeten zijn.
              Vandaar dat ik hem zou willen opnieuw laten spuiten en verder op frissen foto’s volgen nog eerst daags.
              Bedankt aan ieder om zo verwelkomt te zijn op het forum . :respect2:

Waaaw a zo een motortje wil ik er ook wel in leggen .
                Heeeel tof fun om eens aan de lichten eerst weg te schiesen.

[quote=”snoer 964″ post=123221]@ Wim beginnen oefenen met palmkes te tillen hè :drink: :up: :up: :happydance:[/quote]

Laat hem toch ineens met bier beginnen ! 👿

Welkom :driver: :driver: :driver:

Kan je niet helpen met info voor de restauratie maar ik kan je wel welkom heten.
                      Dus welkom en veel plezier op het forum.

Welkom :drink:

Ook van mij welkom op dit leuke forum :drink: proficiat met jou nieuwe aanwinst :driver: je bent altijd welkom met vragen over restoreren ik ben beroepshalve in deze dingen thuis :salut:

@ Wim beginnen oefenen met palmkes te tillen hè :drink: :up: :up: :happydance:

Wim

[quote=”Funny” post=123216]Btw wanneer horen we dat moteurke eens draaien ![/quote]

Ik ben op controle geweest afgelopen maandag, en mag weer stilletjes aan beginnen met iets te doen.
                              Mag al 10 KG tillen, dus mijn vrouw nog even met rust laten . :sleep:

Maar de planning om en in maart weer eens aan te beginnen.

Welkom!!! :first: :drink:

Eindelijk nog eens iemand met smaak :coolness:

Welkom!

Heb je nog wat meer info over je 914? Us import? Welke motor?
                                  We horen het graag!

Een doorsnee ‘Vopo’ heeft wel zo geen race-blok he Wim ! 😳 😉

Btw wanneer horen we dat moteurke eens draaien !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.