even voorstellen

Home Forum Zeverhoekje even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Wim

Hallo allemaal:

Ik ben Wim, 53 jaar jong en al heel mijn leven autogek. Eerst vooral op de Engelse Triumph Stag, MG-C, Jaguar serie 2 en later Porsche.
      Heb voor mijn grijze cabrio eerst een rode 3.2 carrera coupe gehad, en daarna een groene 911 3.2 cabrio.
      Ik rijd nu al zo’n 7 jaar Porsche.
      Ik ben verder getrouwd met Rita en heb een zoon Timo.
      Hebben een eigen kapperszaak, en doe de laatste tijd een beetje rustig aan, lekker genieten van het leven en vrouwtje.
      Ik denk dat sommige mij wel herkennen van het Nederlandse Porsche Forum, ik heb al een paar bekende namen gezien, dus voel mij hier al thuis.
      De reden waarom ik hier op het forum van Belgié kom is, dat ik al heel veel mensen heb leren kennen daar van hier net over de grens. Ik woon n.l. maar 500 mtr in Nederland dorpje Heikant, net over de grens Stekene.
      Dus als we elkaar kunnen helpen met problemen oplossen, waarom niet 😉 Verder hoop hier kennis van Porsche te krijgen en te geven.

Wim.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Tja , Koentje en aanhang heeft 17 daagjes verlof achter de rug 😉

S2

Hallo Wim,

Doordat 911-lover hier wat topics opnieuw oprakelt, zie ik nu pas je 1ste berichtje 🙂

(Vond het hier al zo stil tot 911-lover begon te posten, ik denk dat er vandaag al evenveel “new topics since last visit” zijn als de laatste 3 dagen samen 😉 )

Hallo Wim
            Ook hier van harte welkom geheten 😉

Welkom Wim,

ik hoop dat je het hier naar je zin hebt 😉

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.