Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Fritskee
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben Frits, een jonge Belg die ervan droomt om op een dag een Porsche in zijn bezit te hebben, liefst een ouder model (lucht gekoeld). Ik heb dus nog geen Porsche in mijn bezit, maar ben wel opzoek naar iets dat binnen mijn budget (20k ongeveer) valt, ik ben niet bang om te sleutelen en als ik een Porsche zou hebben zou ik het ook niet erg vinden moest hier een beetje werk aan zijn. (behalve las werk dan)
      Ik woon in Antwerpen, maar ben van Limburg afkomstig.

Ik heb me op dit forum aangemeld om mee te kunnen genieten van alle info die er hier beschikbaar is over Porsches. Ook heb ik het gedaan voor als ik met eventuele vragen zit, ik deze dan kan stellen aan de mensen die er al het een en ander over weten.

Dank u!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Benvenuti Frits,
        Vergeet niet dat de zoektocht ook héél leuk kan zijn. Veel succes,
        Ciao,
        Luc

Welkom Frits

Alsook van harte welkom en een goede zoektocht gewenst :salut:

Welkom & veel plezier met de zoektocht!

Welkom Fritskee,

ik volg je natuurlijk in je voorkeur voor een vroege luchtgekoelde Porsche. Heel veel plezier met je zoektocht. Ga zoveel mogelijk auto’s echt bekijken daar leer je nog het meeste van. En ondertussen veel erover lezen en met meer ervaren enthousiastelingen van gedachten wisselen.
                Een Porsche kopen doe je voor een stuk uit passie, maar hou je verstand er toch ook zeker bij.
                Vooraf goed je budget bepalen. En dan bedoel ik niet alleen voor de aanschaf, maar ook alle kosten om ermee te rijden. En zeker niet overhaast te werk gaan !

Welkom!
                  Veel succes met de zoektocht! :first:

Bedankt allemaal voor de vriendelijke reacties!

Wim, heb daarstraks al even op je site gekeken, zag dat jullie veel Porsches hebben gedaan al! Was soms ook verschrokken van de roest die er onderin allemaal verstopt zat! Dit zal ik dan ook als een waarschuwing nemen voor mezelf>

Mijn voorkeur gaat uit naar een 964 of een 911 van de eerste serie. Hoewel ik ook alle andere 911’s die gemaakt zijn ook wel leuk vind (behalve de 996, die vind ik persoonlijk ietsje minder, hoewel deze dan wel weer interessanter is in aankoopprijs!).

Hoi Frits, nog even doordromen en sparen voor een Porsche zonder of heel weinig werk.
                      Na lang sleutelen zakt de moed je in de schoenen omdat je nog niet kunt rijden denk ik.
                      Zeker als je geen goede werkplaats hebt.
                      Suk6 met de zoektocht.

Welkom en veel succes met de zoektocht

:applaus: welkom op forum

PB

Allez ook hier welkom :up:

Wim

Nog een keer welkom Frits, en voor laswerk bang aan een Porsche, oeioeioei 😥 😉

Als je de kritieke plaatsen wilt weten van een oudere Porsche, klik dan eens op de link bij mijn onderschrift of op banner classic carrosserie restaurations in de reclame balk.

Van harte welkom op dit Forum Frits . :applaus:

Welkom van een medenieuweling! Naar welke modellen gaat je voorkeur uit?

Met opknapwerk kan je wel iets vinden, maar ik vermoed dat je dan beter nog even doorspaart, volgens wat ik reeds gelezen heb dien je toch een behoorlijke marge te hebben voor bijkomende kosten. Aan oudere wagens zijn deze er praktisch altijd naar wat ik reeds heb ervaren met mijn vorige weekendwagen…

De ervaren jongens hier kunnen je zeker een beter antwoord geven… 🙂

Groeten,
                                    Stijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.