Even voorstellen…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Even voorstellen…

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden. Zoals het hoort stel ik mezelf even voor. Mijn naam is Tonne en woon als Nederlander al 14 jaar met veel plezier 😉 in Belgie. Na (heel) lang zoeken heb ik dan eindelijk de 964 gevonden die ik wilde hebben. Et voila.

groetjes, Tonne

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Vandaag is mijn originele banden-compressortje aangekomen. (Altijd handig als je plat rijdt). Er zit alleen 1 klein schoonheidsfoutje aan. De behuizing is tijdens het UPS transport volledig beschadigd. 😈

en retour dan maar weer.

Welkom hier en van harte met deze prachtige wagen

proficiat, hopelijk zien we je eens ergens bij een meeting, rit.

4s

bijzondere wagen, ziet er heel mooi uit,

veel succes, en nachtblauw, prachtig

[quote=”993S”:3fj236q1]Welkom.
              Ik ben gek op de 964 targa.
              Vertel wat meer over je wagen !
              Is dat Amazone Groen ?
              Ziet er mooi uit .
              Waar gekocht ?[/quote]

Ben lang geleden Porsche fan geworden vanwege de ‘stripheld’ 🙄 Rik Ringers die in zijn avonturen gebruik maakte van een gele Porsche targa. Na 1001 andere prioriteiten ben ik pas in 2007 echt begonnen met zoeken naar een strakke 964. Ik moet zeggen dat ik heel wat ‘teleurstellingen’ heb gezien die er op de foto beter uitzagen dan in het echt. Je komt dus veel schaamteloze handelaren en eigenaren tegen die de mooiste verhalen vertellen maar eigenlijk een wrak te koop hebben staan.

Deze heb ik op de kop getikt bij een particulier die het nu ‘alleen’ moet stellen met zijn zeer fraaie 997 voor dagelijks gebruik. Hij vertelde me van de lekkende servo-slang (inmiddels vervangen) en na de proefrit en een probleemloze keuring was de deal een feit.
              Wat ik nog moet vervangen is de radio/cass want de bejaarde Kenwood heeft de geest gegeven. (ben het internet aan het afspeuren voor een Becker / Blaupunkt)

Hij lijkt idd groen op deze foto maar hij is nachtblauw. Hij heeft 143.000 km afgelegd (ook volgens de Car-pass). Ben er blij mee.

Welkom.
                Ik ben gek op de 964 targa.
                Vertel wat meer over je wagen !
                Is dat Amazone Groen ?
                Ziet er mooi uit .
                Waar gekocht ?

Anoniem

Verry nice indeed.

8) profi mooie wagen

veel plezier ermee 😀

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.