Even voorstellen !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen !

• Maker
    Discussie

• Anthony
    Deelnemer

Hallo iedereen !

Ik ben Anthony 22 jaar jong en woonachtig te Overhespen.
      Een jaar geleden heb ik mijn eerste Porsche gekocht.
      Na wat grondig zoekwerk heb ik de knoop doorgehakt en is het een 996 van 2000 geworden.
      Ik heb al de ” horror ” verhalen gelezen over de ploffertjes, maar ik toch besloten een 3.4 te nemen.
      Volgens kenners is dit allemaal opgeblazen en te wijten aan geen respect voor de wagen; zoals op koude motor tot de red line te trekken en slecht onderhoud.
      Ik heb heel lang en hard moeten sparen maar het was zeker en vast het wachten waard !
      Hij komt van de eerste eigenaar, een oudere man en heeft een nooit op een cent gekeken !
      Dus heeft hij een volledig afgestempeld onderhoudsboekje bij een officiële Porsche garage waar de wagen ook nieuw is aangekocht.
      Ik hoop via dit forum meer en meer te weten te komen over Porsche !

Groetjes ,
      Anthony

Attachments:
      • IMG_1479.JPG
      • IMG_1483.JPG
      • IMG_1484.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
      • [quote=”TonyMontana” post=141433][quote=”Mushroom” post=141332]Anthony, ik heb jouw “verhaal” ook al een beetje op FB gevolgd en je maakt een vreselijke fout.
        Net NU moet je je P koesteren.
        Toen ik in de shit zat was de mijne in elk geval een bron van troost.
        Als je ‘t financieel alleen aankan zou ik ‘m NOOIT wegdoen! Binnen een paar maand (als de wonden gelikt zijn) kan hij alleen maar van pas komen… :sarcastisch :engeltje:[/quote]

Ik weet het Mush maar ik sta echt met mijn rug tegen de muur… :'(
        Ik kan echt niet anders dan mijn P weg te doen…
        Nu dat ik echt alles nieuw moet gaan kopen, en dit kost hopen geld…
        Het doet me echt enorm veel pijn om hem weg te doen…
        Hij staat wel al even op 2dehands sites en er is genoeg interessen geweest.
        Maar ik heb het nooit echt over mijn hart gekregen om hem weg te doen…
        Omdat ik er jaren verdomd hard heb voor moeten werken en sparen !
        Nu MOET ik hem helaas wegdoen…
        Want ik zou hem niet meer kunnen onderhouden zoals het zou moeten + ik heb het geld echt nodig !
        Dat maakt de zaak alleen nog maar erger voor me, na het verlies van mijn grote liefde moet ik nu NOODGEDWONGEN ook nog eens mijn geliefde P wegdoen :'(
        Maar dit kan je niet zomaar op de 2dehands sites zeten… vandaar een leugentje om bestwil…[/quote]

Nr plaat ingeven en stallen in garage. Zo zijn er reeds vele kosten weg.
        Mss heb je vriend die Z platen heeft en zo kan je de auto iedere maand eens rijden, lijkt me beter dan volledig stil te zetten.

[quote=”Mushroom” post=141332]Anthony, ik heb jouw “verhaal” ook al een beetje op FB gevolgd en je maakt een vreselijke fout.
          Als je ‘t financieel alleen aankan zou ik ‘m NOOIT wegdoen! Binnen een paar maand (als de wonden gelikt zijn) kan hij alleen maar van pas komen… :sarcastisch :engeltje:[/quote]

Ik weet het Mush maar ik sta echt met mijn rug tegen de muur… :'(
          Ik kan echt niet anders dan mijn P weg te doen…
          Nu dat ik echt alles nieuw moet gaan kopen, en dit kost hopen geld…
          Het doet me echt enorm veel pijn om hem weg te doen…
          Hij staat wel al even op 2dehands sites en er is genoeg interessen geweest.
          Maar ik heb het nooit echt over mijn hart gekregen om hem weg te doen…
          Omdat ik er jaren verdomd hard heb voor moeten werken en sparen !
          Nu MOET ik hem helaas wegdoen…
          Want ik zou hem niet meer kunnen onderhouden zoals het zou moeten + ik heb het geld echt nodig !
          Dat maakt de zaak alleen nog maar erger voor me, na het verlies van mijn grote liefde moet ik nu NOODGEDWONGEN ook nog eens mijn geliefde P wegdoen :'(
          Maar dit kan je niet zomaar op de 2dehands sites zeten… vandaar een leugentje om bestwil…

+2 Mush

…..en dan begint een zoektocht van ruim 14 jaar, en ik zweer het u slapeloze nachten!!!!!!

Geen idee hoeveel je deze auto koestert maar…..

+1Mush ,maar soms wil iemand je treffen door je iets af te nemen . 👿

Anthony, ik heb jouw “verhaal” ook al een beetje op FB gevolgd en je maakt een vreselijke fout.
                  Als je ‘t financieel alleen aankan zou ik ‘m NOOIT wegdoen! Binnen een paar maand (als de wonden gelikt zijn) kan hij alleen maar van pas komen… :sarcastisch :engeltje:

S2

Al gevonden 🙂

Klikkerdeklik

Al is “dees week” natuurlijk al voorbij en is de auto niet meer te koop omdat de nieuwe al geleverd is 🙂

S2

Zet even een linkje op het forum naar je verkoopstopic, dan kunnen we allemaal nog een laatste maal meegenieten.

Hey iedereen !
                        Sorry voor de lange afwezigheid.
                        Maar mijn leven heeft een zeer pijnlijke wending gekregen!
                        De *porsche moet nu echt dringend weg wegens persoonlijke redenen… ( relatiebreuk )
                        En met de tweeling bedoelde ik eigenlijk dat ik 2 dezelvde wagens ging kopen…

Proficiat met de tweeling :up: :up: :up:

Hij staat inderdaad al een tijdje te koop 🙂
                            Al voor hij bij walter was binnengegaan 😉
                            Reden is een tweeling op komst 😀

Welkom op het Forum, Anthony. Ik woon in Landen, dus zijn we ‘buren’ ! Tijd voor een ‘vergadering’…

Oei, nu al te koop??
                                Bij de Walter geweest en te koop….wat is de link?

Staat de *porsche nu al te koop???
                                  Heb hem juist op internet gespot???
                                  Waarom 🙄

Daarstraks de *porsche afgezet bij Walter voor groot onderhoud 😀
                                    Laat de zomer nu maar komen :coolness: :driver:
                                    image_2013-07-07.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.