Even voorstellen !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen !

• Maker
    Discussie

• Anthony
    Deelnemer

Hallo iedereen !

Ik ben Anthony 22 jaar jong en woonachtig te Overhespen.
      Een jaar geleden heb ik mijn eerste Porsche gekocht.
      Na wat grondig zoekwerk heb ik de knoop doorgehakt en is het een 996 van 2000 geworden.
      Ik heb al de ” horror ” verhalen gelezen over de ploffertjes, maar ik toch besloten een 3.4 te nemen.
      Volgens kenners is dit allemaal opgeblazen en te wijten aan geen respect voor de wagen; zoals op koude motor tot de red line te trekken en slecht onderhoud.
      Ik heb heel lang en hard moeten sparen maar het was zeker en vast het wachten waard !
      Hij komt van de eerste eigenaar, een oudere man en heeft een nooit op een cent gekeken !
      Dus heeft hij een volledig afgestempeld onderhoudsboekje bij een officiële Porsche garage waar de wagen ook nieuw is aangekocht.
      Ik hoop via dit forum meer en meer te weten te komen over Porsche !

Groetjes ,
      Anthony

Attachments:
      • IMG_1479.JPG
      • IMG_1483.JPG
      • IMG_1484.JPG
    5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
      • Anthony, welgekomen op dit forum zou ik zeggen en verzorg de Porsche want hij ziet er voortreffelijke uit :up:

Welkom Antony, deze was het wachten wel waard , knappe *porsche , heel veel succes ermee :salut:

Welkom en veel plezier ermee

welkom Anthony, en mooie P , ik heb ook een 3.4 van ’00, ben er zeer tevreden over ! veel :driver: plezier :drink:

Welkom :drink: bedankt voor je voorstelling :first:

Mooie P en veel rijplezier en fun hier op het forum. :driver:

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.