Even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen.

• Maker
    Discussie

• nick c
    Deelnemer

Hey allemaal,

Ik ben nick afkomstig van olen, ikzelf heb spijtig genoeg geen Porsche , daar ik er wel geregeld mee rijd en weet hoe zalig ze zijn ben ik wel geïnteresseerd in porsche gezien ikzelf in een porsche garage werk.

Grtz nick

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Hey bedankt allemaal voor het hartelijk onthaal. Foto’s posten van klanten hun wagens ga ik spijtig genoeg niet doen mijn excuses (privacy) . Ja als ik plaats zou hebben om aan jullie wagens te werken graag maar ik vrees dat ik daar voorlopig nog geen plaats voor heb. Als ik kan helpen altijd welkom let wel ik ben nog jong verwacht geen top monteur die alles van porsche kent. :p. Eerder iemand die graag bijleert. 😛 *porsche

Mvg Nick

Welkom Nick :drink:

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:

Welkom Nick en de Porsche die komt er wel ooit :up:

Oke Nick ,jij word men beste maat ! :popcorn:
                Hoeveel procent korting krijg jij op Porsche onderdelen? :coolness:
                :happy: :happy: Grapje hoor :happy: :happy:
                Welkom 😉

Welkom! En bij gebrek aan een eigen Porsche misschien regelmatig eens een foto posten van een mooi exemplaar dat in de garage langskomt?

Heel veel Porsche repareren van alle forumleden voor een “speciale vriendenprijs” en dan snel naar de baas voor een mooie uit te zoeken.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.