Even voorstellen….

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen….

• Maker
    Discussie

• Struelens
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Mijn naam is Michael, ben 27 jaar en al geruime tijd gebeten door het Porsche virus. Ik heb al meermaals dit walhalla bezocht maar heb me uiteindelijk dan toch maar eens geregistreerd. Ik heb het, vermoedelijk waanzinnig, idee om binnen een aantal maanden zelf een trotse eigenaar te worden van een 911 of 912 (van voor 1973). Ik ga proberen zoveel mogelijk topics te lezen om de aankoop met verstand te kunnen kopen en niet alleen met t hart.

Mvg

Michael

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • welcoem aan het forum. porsceh is een groot automerk, zal het je verbazen

welkom en suc6 met je zoektocht, je zal hier veel feedback krijgen op al je vragen. 🙂

Ja, als je al zo lang met die droom in je hoofd loopt moet je eens de knoop doorhakken, ik heb toen ik jong was eens in een Porsche garage gestaan om er eentje te kopen, door het feit dat verkoper niet kwam opdagen ben ik terug buiten gestapt, ik heb er nog altijd spijt van, een tijdje geleden heb ik ook de knoop door gehakt, ik kan nog niet rijden met de *porsche maar ik geniet van de restauratie, dan pas zie welke beauty’s deze wagens zijn, met een doordachte technologie succes met de zoektocht. :salut:

Heel veel sukses met de zoektocht.
              Zien je binnenkort wel met wat mooie foto’s.

welkom
                en veel succes met je zoek tocht
                naar mooie oude lucht koeler
                ze zijn gaaf deze types
                :drink:

Veel geluk met je zoektocht naar een fijne hobby :happydance:

Welkom en veel succes met de toekomstige *porsche

Welkom hier! 🙂

Veel succes met de zoektocht. Die is even leuk als het bezitten. 😉

Welkom
                        Hier veel lezen en zo wordt je bijzonder slim 🙄

Welgekomen hier :up:

Welkom en veel succes met de zoektocht!

Wim

Welkom Michael, en veel plezier met de zoek tocht naar je Porsche.

Strak plan! :first:
                                Welkom!!!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.