even voorstellen.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Als vader van 4 zonen (17,15,10 en 5) :respekt: begrijp je al snel dat het kopen van een Porsche vele jaren is uitgesteld.
    Als jonge kerel van 18 had ik ook de droom zoals waarschijnlijk vele andere hier op forum om ooit een 911 te kopen en dat gevoel werd nog versterkt nadat mijn schoonbroer er een tweedhands kocht.
    Ondertussen 40 jaar geworden en een kleine maar goed draaiende bvba met renovatiewerken opgestart
    waardoor die droom dan eindelijk is uitgekomen.
    Een tweedehands 997 Carrera *porsche *porsche gekocht die ik erg koester en dat samen met mijn gezin maakt het leven kompleet. :happydance:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • +1 Joebarreke

De foto’s volgen wel . 😉

welkom hier :drink:

en derde keer goede keer 😉

Welkom en succes met je aankoop v d 997….

Foto’s graag :relaxman:

2 de keer , goe

de keer ?

[quote=”Funny” post=138376]Van harte welkom op dit forum . :applaus:
              Proficiat met de aankoop van je wagen . :up: Nu nog enkele foto’s van je wagen posten en we kunnen allen meegenieten .[/quote]

Enkele fotokes vanmiddag thuis getrokken

Van harte welkom op dit forum . :applaus:
                Proficiat met de aankoop van je wagen . :up: Nu nog enkele foto’s van je wagen posten en we kunnen allen meegenieten .

Benvenuti hier,

tot zolang de zonen geen ambras maken om mee te mogen rijden is alles ok; toch ?

Trouwens, proficiat met je P. Misschien wat foto’s; we all like.

ciao,
                  Luc

Welkom en veel plezier met de *porsche

4 zonen zonder rijbewijs en een Porsche.
                      Mijn zoon heeft een rijbewijs en houdt van Porsches, jij weet nu genoeg.
                      Jij bent een geluksvogel.
                      Geniet er van

Nog vergeten te zeggen dat ik uit regio Heist Op Den Berg kom en zeker wel eens een tochtje wil meemaken met meerdere Porsche,s :driver: op een van de volgende meetings. :salut:

XXX

Mijn zoon wordt bijna 19 is autogek en heeft nog steeds geen rijbewijs (begrijpen wie begrijpen kan…) Misschien een goei lief met een 944 of 914 of gelijk welke P helpt ‘m misschien op de goede weg. Misschien maak ik het ‘m wel iets te makkelijk, dat kan ook :popcorn:

+1 :applaus:
                            :drink:

Proficiat.

Nu jij een, binnen een jaar je oudste zoon 1, binnen 3 de andere.

Ik heb drie dochters van waar er ook al twee 1 willen. Geluk is wel
                              dat dit nog 14 en 16 jaar duurt :relaxman:

XXX

Man, man, man, man, man toch (tja 5 mannen in’t gezin 😀 )
                                Iedere reden is goed voor een 911 😀
                                Succes en hopelijk tot op één van de meetings. :relaxman: :relaxman:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.