Even voorstellen

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Bij deze even een kleine voorstelling van mijn persoon nu ik toch al een paar jaar het forum volg.
    Ik ben een Nederlandse Belg,35j en al zo’n 20 jaar woonachtig in de buurt van Leuven.

Ik heb vroeger regelmatig eens mogen meerijden in een Porsche 911 3.2 wat sindsdien een jongensdroom is geworden. Bij het ouder worden ook meer en meer interesse gekregen voor de pre ’73 modellen maar nu ik stilaan een aankoop wil plannen val ik toch terug op een 911 3.2 coupe.

Wat ik zoek is een voertuig voor maximaal een 25.000 a 30.000 €, er mag wat werk aan zitten maar met grote roestproblemen word ik natuurlijk liever niet geconfronteerd.

De wagen zal enkel zomers gereden worden en dan voornamelijk in de weekends.

Momenteel een wagen op het oog die wel wat buiten budget ligt (3.2 coupe jubileum 250.000 exemplaren te Kuurne) maar dat zal ik in een ander topic in de categorie ‘mening’ zetten.

Tot horens!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • Leuk dat iedereen zo enthousiast is, moet nog wel een week of 3 wachten tot ik hem in ontvangst mag nemen 😕 .

Zo te zien mag ik wel al het halve land doorrijden. 😆 Zullen goeie eerste kilometers zijn, mochten er nog bijeenkomsten zijn in het najaar probeer ik er zeker bij te zijn (wel een baby op komst tegen eind september,lol misschien al iets duidelijker waarom ik net nu een aankoop doe).

Zodra hij in bezit is zal ik wel wat foto’s posten.

PS.: wagens zijn inderdaad eind ’87 gebouwd,oplageplaatje vermeld ook 1987 (voor Amerikaanse wagens is dit 1988) maar bijna alle jubi’s zijn in 1988 ingeschreven,voor zover mijn kennis gaat.

0

[quote=”bully” post=139310]Gefeliciteerd dopey :coolness: En dat al op pagina 2. :mrgreen:[/quote]

:first:

0
        S2

Proficiat!!

0

Gefeliciteerd dopey :coolness: En dat al op pagina 2. :mrgreen:

0

kwijl ! congrats met aankoop ! Heb ns een volledig artikel gelezen mbt de jubi 1987 versie in RS magazine (of flat6). Is collectorsitem, houden dus en goed verzorgen. Heb ooit getwijfeld om een “911SC jubi” te kopen maar te lang getwijfeld en weg was ie…kdacht dat deze zelf nog in beperktere oplage gebouwd is. Ook in tussen aalst en ninove welgekomen.

Den James

0

Proficiat met je nieuwe speeltje
                Veel rijgenot gewenst
                Als je eens in de buurt bent ??
                Wees welkom in Kumtich

0
                XXX

Proficiat, inderdaad de perfecte aankoop met een deftige meerwaarde. Bijhouden hoor :respekt:

0

Zeer knap! De extra euro’s voor deze uitvoering zullen zeker goed geïnvesteerd zijn.
                    Proficiat, wil ik zeker in het echt zien..!

0

Proficiat met de aankoop, mooie voituur :first:

Ik heb enkele jaren terug meegedongen via Ebay Duitsland op een Targa 250.000, ingevoerd uit Amerika maar terug op Duitse papieren. Er was werk aan, hier en daar de bekende roestplekjes, moest dus eigenlijk herspoten worden + meer kilometers. Ik dacht dat deze toen afgegaan is voor +/- 30.000€
                      Dus als de uwe in orde is heb je een goede koop gedaan. :respect2:

0

Felicitaties met de mooie aankoop en ik ben alvast benieuwd naar de eerste foto’s :coolness:

0

Ik vrees dat de jubi idd een nieuwe eigenaar heeft! Wagen wordt nog op een paar puntjes aangepakt die naar voren waren gekomen bij keuring. Over een week of 3 kan ik hem gaan halen,is wel een coupe,geen targa of cabrio. Nu gaan twijfelen of ik hem op o-plaat of normale platen laat zetten,buiten keuring geen verschil meen ik..

0

en wat heeft de rit opgeleverd ? heeft de jubi een nieuwe eigenaar ? :coolness:

0

Hiervan zouden maar 875 stuks gemaakt zijn, allen in dezelfde kleur: Diamond Blue Metallic.
                              Ook hadden ze allen dezelfde kleur interieur: Silver Blue Metallic (met handtekening van F. Porsche op de hoofdsteunen).
                              Op het handschoenkastje staat de productienummer van de wagen en de tekst: 250.000 911 Jubiläums – Sonderserie 1987
                              (op de Amerikaanse versie is 1987 vervangen door 1988).
                              De 15″ Fuchsvelgen zijn in carrosseriekleur en de wagen was in cabrio, coupé of targa beschikbaar.

1987_911carrera_jubi_250.000.jpg

Knappe vondst dus… :up:

0

Het is een jubi 250.000ste 911,ookwel commemoritive édition genoemd.
                                De 25ste verjaardags jubi heeft een andere standaard uitrusting en bv. ook geen handtekening op hoofdsteunen.

0
                                S2

Is het nu een jubi voor de 25ste verjaardag zoals in de titel of voor de 250.000ste 911 zoals in de beschrijving?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.