Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Bij deze even een kleine voorstelling van mijn persoon nu ik toch al een paar jaar het forum volg.
    Ik ben een Nederlandse Belg,35j en al zo’n 20 jaar woonachtig in de buurt van Leuven.

Ik heb vroeger regelmatig eens mogen meerijden in een Porsche 911 3.2 wat sindsdien een jongensdroom is geworden. Bij het ouder worden ook meer en meer interesse gekregen voor de pre ’73 modellen maar nu ik stilaan een aankoop wil plannen val ik toch terug op een 911 3.2 coupe.

Wat ik zoek is een voertuig voor maximaal een 25.000 a 30.000 €, er mag wat werk aan zitten maar met grote roestproblemen word ik natuurlijk liever niet geconfronteerd.

De wagen zal enkel zomers gereden worden en dan voornamelijk in de weekends.

Momenteel een wagen op het oog die wel wat buiten budget ligt (3.2 coupe jubileum 250.000 exemplaren te Kuurne) maar dat zal ik in een ander topic in de categorie ‘mening’ zetten.

Tot horens!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Wim

[quote=”McPorsche” post=139014] Van een goeie 911, 3,2 luchtkoeler zul je nooit geen spijt krijgen…
      Liefst nog een 87… met de verbeterde versnellingsbak…[/quote]

Onzin, een 915 bak is sneller in optrekken dan een G50 bak, dit vanwege de beter gekozen overbrenging.
      Deze bak mits goed afgesteld en geen speling op het mechanisme schakelt net zo fijn als een G50.

:what: 😉

Welgekomen op dit leuke forum en de juiste P komt er wel :up:

Ik zou gaan voor de jubi,…speciale edities hebben zo n tikkeltje meer – maar alles is kwestie van smaak (en euh, budget) natuurlijk
          Good luck
          James

Ook welkom! Succes met je zoektocht! Van een goeie 911, 3,2 luchtkoeler zul je nooit geen spijt krijgen…
            Liefst nog een 87… met de verbeterde versnellingsbak…

Welkom op het forum.
              Veel sukses met je zoektocht.
              Hopelijk heb je snel een mooi exemplaar gevonden.

Net bericht gekregen van de garage, historie is niet volledig gekend maar er zit een keuringsverslag van porsche bij.

Redenen genoeg (voor mij althans) om maandag naar ginder te rijden.

Indien er mensen zijn die zouden willen meegaan hoor ik het graag, vriendin kan ik niet motiveren maar die heeft al helemaal geen verstand van zaken 😀 .

Ziet er een prachtexemplaar uit en als deze in orde is, is dit volgens mij een geen verkeerde prijs. Ik denk, moest deze in Duitsland staan dat hij snel zou weg zijn.

Ik denk wel dat hij leder heeft, staat er ook bij, is een speciaal jubi interieur met handtekening in de hoofdsteunen.

Kleur blijft natuurlijk een kwestie van smaak , ik vind de exterieur kleur heel mooi maar interieur in het zwart blijf ik het mooiste vinden.

Maar je kan ze niet meer bestellen 🙄 dus ik mag op dat vlak ook niet te kieskeurig zijn.

Ga dadelijk eens informeren bij die garage, alvast bedankt voor de aangename reacties .

@Funny
                    : bedankt voor de bereidwilligheid. Indien de reactie van de garage mij bevalt rij ik maandag eens naar ginder.

jan

jammer dat die jube geen leder interieur heeft.
                      En die kleur is ook ni dat héé

hey
                        welkom
                        en succes met je zoektocht naar een mooie 3.2
                        zijn super auto’s .en het geluid is prachtig van die oudjes
                        :drink:

Nee, ik heb nog geen contact opgenomen,dacht morgen eens te informeren.

Als ik lees hoe de wagens daar afgeleverd worden zou daar een historiek bij moeten zitten. Zou om een Belgische wagen gaan.

Die rode bij witmer is ook niet onaardig maar ik vond de kleur van die jubileum 911 wel erg mooi en aangezien verhouding prijs/kilometers en hopelijk staat niet veel van elkaar verschillen zou ik toch opteren voor die in Kuurne. Zwart interieur vind ik dan wel weer mooier 😕 .

Nee, ik heb nog geen contact opgenomen,dacht morgen eens te informeren.

Als ik lees hoe de wagens daar afgeleverd worden zou daar een historiek bij moeten zitten. Zou om een Belgische wagen gaan.

Die rode bij witmer is ook niet onaardig maar ik vond de kleur van die jubileum 911 wel erg mooi en aangezien verhouding prijs/kilometers en hopelijk staat niet veel van elkaar verschillen zou ik toch opteren voor die in Kuurne. Zwart interieur vind ik dan wel weer mooier 😕 .

Indien ik het wat vroeger had geweten kon ik deze namiddag eens langsgaan ,morgen en dit weekend spijtig genoeg geen tijd .
                              Misschien kan er wel iemand anders eens gaan kijken !

Ik dacht het al dat het daar zou zijn .

Heb je al met hen contact opgenomen ?Zit er een historiek bij ?

Inderdaad, dat is de porsche die ik op het oog heb,dacht maandag eens te gaan kijken,wel een endje rijden…..

Mocht iemand al naar deze porsche zijn gaan kijken hoor ik het graag.

Zal nog een topic openen in andere categorie.

@cabriowim: daar komt de naam idd vandaan :-)…..ben maar 1.78 groot en echte naam is Dolf.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.