Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ik wil me even voorstellen, ik woon in de omgeving van Hasselt, en wil nu (eindelijk) mijn eerst P aanschaffen.
    Ik wil het klein beginnen, en ben van plan een Boxter aan te kopen.
    Het is mij opgevallen dat er grote prijsverschillen zijn voor auto’s van het zelfde bouwjaar.

kan het voordelig zijn om een P aan te kopen in Duitsland ?
    Alle tips of items waar ik moet op letten zijn welkom.

Groeten,

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Ik heb op het forum gelezen best een 2.7 of 3.2 motor te kiezen, en eentje van na bwj. 2000.

Zou graag een automaat willen, liefst met minder dan 100.000 km, liefst zwart, en als het kan met een hardtop. Ik weet alleen niet op welke punten ik moet letten, en welke de zwakke plekken zijn van een Boxster. Dus alle info is welkom.

Welkom op het forum.
          Sukses met de zoektocht

XXX

Hey welkom op ‘t forum. Succes met ‘t zoeken ‘t testen en ‘t kopen :happydance:

Welgekomen hier en de Boxster komt er wel !

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

Boxster is :up: :up:

Welkom hier op het forum. Het voordeel met een Boxster is dat er best wat gemaakt zijn, en je dus heel wat keuze hebt. De keuze is nog groter in Duitsland, maar hou er dan wel rekening mee dat je BIV zomaar het dubbele kan zijn van de versies die hier origineel in België werden geleverd …

welkom.

begin maaral eens het forum door te spitten, je zal snel merken waarom goedkoop duurkoop kan zijn.
                    geniet van de zoektocht en de hulp die men hier graag geeft.

Elk model heeft zijn voor en nadelen….maar een gouden regel is dat een koopje op het eerste zicht wel Es’ kan tegenvallen door achterstallig onderhoud of nakende kosten….wat zoek je juist?

Wim

Welkom op het forum TB, en de eerste tip is > BOXSTER goed schrijven. 😉

Verder veel plezier met de zoektocht.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.