Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hier ook maar even voorstellen. Mijn broer en ik hebben al een kleine sportauto historie en we hebben nu onze Italiaanse volbloed ingeruild voor een (voor ons) zeer bijzondere auto. Deze auto heeft vlg mij zelfs al een historie op dit forum.

Wij komen uit Nederland en wonen op de grens bij Lommel. Hobby autohistorie o.a. Jaguar E-type (s2), RR corniche, Porsche 993 4s (gestolen in 2007), Porsche 996 4S (ingeruild in 2012), Porsche 997 4s Cabrio en Ferrari 360 Spider. Deze laatste gaan we dus inruilen.

De nieuwe aanwinst verwachten we binnen 14 dagen binnen te hebben. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen en mss zien we elkaar wel eens op een meeting zoals bijv de Lenterit van Leander, waar we in het verleden ook al aanwezig zijn geweest.
    Ik zal later proberen foto’s te posten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Opgeteld heb je meer dan 1000 pk in de garage staan.
      Super!!!!!
      Ik ken de witte gt3 van Bart ook.
      Heb je een hele mooie en eerlijke auto aan!!!
      Veel sukses ermee

[quote=”grensrijder” post=144025]@blindstra, dat herinner ik nog heel goed. Toch ook aanwezig in Lelystad destijd!? Prachtige dag was dat.[/quote]

Juist, daar was het. Is al wel even geleden. :up:

Dank en helaas idd we houden wel van een hoog benzinepromillage. De Cayenne van mijn broer staat op de foto, zelf rij ik in een Audi S6 Avant V10. Die lust hem ook wel!!

Wow weer iemand erbij met een hoog benzinepromillage in zijn bloed… welkom! :applaus:

Schoon verzamelingske :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Even wat foto’s genomen bij mijn broer thuis. Heel het Porsche arsenaal bij elkaar.

Heel jammer als je auto’s als hobby hebt, kunt beter gaan wandelen!!

fotoporsche3x.JPG

fotoporsche4sgt3.JPG

fotoporschegt3deken.JPG

Dank voor de diverse reacties. Morgen komen de foto’s.

@blindstra
                        , dat herinner ik nog heel goed. Toch ook aanwezig in Lelystad destijd!? Prachtige dag was dat.

Super leuke wagen de GT3 geniet ervan. :driver:

[quote=”porsche4ever” post=143685]en, is het nu die van u geweest Bart?[/quote]

Yes . 😉

Leuk weer eens oude bekenden tegen te komen op het www. We zijn elkaar lang geleden eens tegengekomen. Ik had toen nog een rode 996 C2 met Techart spoilertje. Misschien kun je je die nog herinneren. Mooie aanwinst die witte GT3. Veul plezier ermee.

ENJOY die supercoole GT3 !

Zo, de auto staat thuis. Een heerlijke machine met een prachtig geluid. Dat wisten we natuurlijk al, maar toch is elke keer weer genieten. Ik ga later nog foto’s en evt filmpje invoegen.

Nu weer naar buiten, opnieuw een rondje maken!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.