Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hier ook maar even voorstellen. Mijn broer en ik hebben al een kleine sportauto historie en we hebben nu onze Italiaanse volbloed ingeruild voor een (voor ons) zeer bijzondere auto. Deze auto heeft vlg mij zelfs al een historie op dit forum.

Wij komen uit Nederland en wonen op de grens bij Lommel. Hobby autohistorie o.a. Jaguar E-type (s2), RR corniche, Porsche 993 4s (gestolen in 2007), Porsche 996 4S (ingeruild in 2012), Porsche 997 4s Cabrio en Ferrari 360 Spider. Deze laatste gaan we dus inruilen.

De nieuwe aanwinst verwachten we binnen 14 dagen binnen te hebben. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen en mss zien we elkaar wel eens op een meeting zoals bijv de Lenterit van Leander, waar we in het verleden ook al aanwezig zijn geweest.
    Ik zal later proberen foto’s te posten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • en, is het nu die van u geweest Bart?

Foto’s en relaas van je eerste ervaringen ! 😉 😉

[quote=”grensrijder” post=143579]Morgen is het zover, dan gaan we de GT3 eindelijk ophalen. Wordt natuurlijk een mooi ritje![/quote]

Geniet ervan !!!!!!

Ik heb mijn GT3 (997 Mk1) nu bijna 2 jaar.
            … en nog steeds een brede smile op mijn gezicht telkens ik in en uitstap
            en dan is er nog die sound! Verslavend :coolness:
            Geniet ervan.

zalige wagen, stripes stonden hem inderdaad wel zeer goed.
              veel :sleep: zul je niet doen, dat het maar rap dag is voor u!!!! :driver:

Je gaat een mooie dag beleven morgen ,hopelijk kan je wat slapen deze nacht . 😉

GT3 is gewoon ubercool, een droomwagen !
                  En Porsche liefhebber zijnde vind ik de move van F360 naar de GT3 een serieuze upgrade ! Voor mij staat er maar 1 wagen boven de GT3/RS, en da’s mijn all time favorite, de Pagani Zonda R
                  (En vroeger ben ik ook nog lang verliefd geweest op het gebulder van de Marcos LM600, maar da’s een racewagen, dus die telt niet mee).
                  Er zijn natuurlijk nog andere fantastische wagens, maar het is toch vaak een geval van “net niet”, zoals de Ferrari F12, de Lambo Gallardo, Pagani Huayra, Mclaren. Maw GT3 rules, enjoy !

Ahja, nog vergeten. Witte GT3 met zwarte velgen, retecool ! En die bestickering misstaat inderdaad niet op een GT3. Alleen val je dan misschien NOG meer in het oog van oom agent ?

Morgen is het zover, dan gaan we de GT3 eindelijk ophalen. Wordt natuurlijk een mooi ritje!

Welkom grensrijder.
                      Sukses met je nieuwe aanwinst.
                      Kom hem zeker wel eens tegen woon nl een steenworp van je af.
                      Ik rij dagelijks met de P en kom vaak door jullie dorp.
                      Doe de groeten aan Kees!!!!!!

Dat kun je wel stellen, 3 jaar geleden begonnen als clubteam en nu in diverse rankingen nr 5 of 6 van de wereld!
                        Over twee weken ploegentijdrit in Toscane, wordt een leuk weekend lijkt me. Jammer dat we niet met de GT3 kunnen gaan, dus we gaan gewoon vliegen.

De wielerploeg is op Gt3-niveau ! :applaus:

Inderdaad, dames vinden we ook leuk!

Foto’s genomen bij Sengers Metaal, dat doet een lichtje branden ❗
                              http://www.sengerslct.be/

Persoonlijk vind ik het ook spijtig dat de Striping er is afgehaald 😉 Enkel op de spoiler staat nog de letters Porsche !
                                In een Gt3 heb je veel minder bekijks dan in een Ferrari maar de fun is minstens even groot . :driver:

Proficiat met de aankoop :applaus: :applaus: .

9974Scabrio.JPG

997gt31.JPG

997gt32.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.