Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie

• Vandromme
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Sinds kort heb ik mij lid gemaakt van dit forum gezien de droom van mijn vader eindelijk werkelijkheid is geworden.
      Hij is sinds vorige week de trotse eigenaar van een zwarte 997 Carrera S (bj 2006) met manuele bak.
      Ondanks het slechte weer van de voorbije dagen toch reeds enkele prachtige ritjes kunnen maken, werkelijk fantastisch. *luv
      Via dit forum hoop ik veel bij te leren van andere fans en samen met mijn vader regelmatig een meeting of event mee te pikken!

Tussen de onweerswolken door snel wat foto’s kunnen maken, wat jammer van de overbelichting hier en daar. 😡
      IMG_2264_2013-10-16.JPG

IMG_2266_2013-10-16.JPG

IMG_2267_2013-10-16.JPG

IMG_2268_2013-10-16.JPG

IMG_2273_2013-10-16.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Knappe wagen en velgen 😉

Zal ik zeker doen Harley! Thx 😉

Hallo allemaal,

De volledige en geïllustreerde voorstelling volgt iets later maar heb tevens een vraagje voor jullie allen hier. Sinds vorige jaar ben ik een trotse bezitter van een 968 van 1991 en die gaat binnen een paar weken op stal om zijn winterslaapje te doen. Nu heeft zij eerst een onderhoud nodig om dit in alle gezondheid te kunnen doen. Ik zelf ben afkomstig vanuit Kontich en nu is mijn vraagje waar ik het best naar toe kan trekken om dit even te laten doen. By the way, ben zodanig gebeten dat deze week nog een andere telg de familie komt vervoegen :driver: maar hierover later ook meer.

Hoi Nico,
              Ziet er prachtig uit.
              Goede keuze zo’n 997.
              Veel veilige km’s.
              ps. en houd je vader tot vriend

:driver: Voila, nog eens welkom en enjoye ! :happydance:

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

Ja, das geen probleem! nu toch al een jaartje of 7 op de baan zonder noemenswaardige gebeurtenissen dus hij vertrouwt me wel 🙂
                    al kan ik mijn alfake helemaal niet vergelijken met de 911 maar we zijn voorzichtig 😉 ik mag het niet gedroomd hebben..

hoi Nico , welkom op dit toffe forum ! :drink: nice *porsche :respect2:

welkom en knappe *porsche

Mooie wagen;veel veilige km met uw bolide.

Dikke advertentie ChampLover!

Beide gefeliciteerd met de bolide, Welkom, ennuh mag je zelf ook al sturen? :happydance:

hey
                              welkom
                              vele fijne km toe gewenst
                              met de mooie Porsche
                              :drink:

Bedankt voor de vele leuke reacties!

@ benny996. Nope Schwarz it is..

Skoon machine, proficiat!

@ FCBloveschampagne, machtige poster!

Welkom! Ken dat gevoel dat de zoon even of zelfs nog meer enthousiast is dan de papa. Kwestie van het 911 virus door te geven. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.