Even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen.

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Goeiemorgen allen,

Ik ben 32 jarige Porscheliefhebber uit Antwerpen en heb na het verkopen van mijn 997 2S vanwege VAA :evil:, mij nu een fiscaal vriendelijker type aangeschaft vanwaar ik al jaren droomde.
      Betreft een 911T targa 2.4 1972 olieklepje (europees model).
      De vorige eigenaar heeft hem 14 jaar in zijn bezit gehad en was ook een echte liefhebber.
      De wagen ziet er prachtig uit en de motor draait alsof nieuw.
      Ik zal echter over deze wagen vele vragen hebben want zou deze graag volledig terug naar originele staat willen brengen.
      Vandaag heeft de wagen vooraan een polyester bumper en achteraan een whale tail.
      Ik denk dat de poyester bumper nog geleverd zou kunnen geweest zijn vanuit fabriek in 1972 maar de whale tail is volgens mij pas in 1975 als optie beschikbaar gekomen.
      Maak spoedig foto’s en dan kunnen de experten me adviseren om deze prachtwagen terug volledig in originele staat te brengen.

Tot snel.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
      • Zeer schone wagen als dieje bbq der af zou zijn vanachter 😀
        Sterker nog dan zou t n prachtwagen zijn.

welkom, en knappe wagen

Anoniem

Weet dat aan deze wagen nog veel werk is maar voor mij was het belangrijkste dat ik er meteen plezier aan kan beleven op een mooie zomerdag.
            Ik ben 32 jaar en heb dus nog vele jaren om de wagen terug naar originele staat te brengen, technisch is deze wagen in perfecte staat.

Wim

Ik hoop dat je tegen wat kritiek kunt, want ik zie zoal 6 punten waar ik bang van ga worden als dat de mijne mocht zijn. 😳

Anoniem

Al enkele foto’s die de vorige eigenaar een paar weken geleden heeft gemaakt.
                Alle raad/opmerkingen/suggesties zijn welkom.
                DSCN0191ok.JPG

DSCN0193ok.JPG

DSCN0195ok.JPG

DSCN0202ok.JPG

DSCN0199ok.JPG

DSCN0204ok.JPG

Welgekomen :up:

Welkom en proficiat met de aankoop van dit zeldzaam type.

Een 2.4 olieklep in originele staat is een collectors item en de prijzen hiervoor zijn de laatste jaren spectaculair de hoogte in gegaan. Goed plan dus om hem terug volledig origineel te zetten, ook al omdat ie dan op z’n mooist is :first:

S2

Welkom hier!

Dat klinkt veelbelovend. Ik ben ook benieuwd naar fotomateriaal.
                        In ieder geval : benvenuti.

ciao,
                        Luc

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:
                          Ik ben benieuwd naar de foto’s van je juweeltje . :lekker:

:applaus: :applaus: :applaus:

Welkom op het forum :drink: van een 997 naar een oudje dat is zeker back 2 basic even een flash back

Welkom op het *porsche forum. :drink:

welkom, ze zullen je hier zeker kunnen helpen als je enkele fotootjes erbij zet 😀

Naar de toekomst toe een zeer goede keuze gemaakt om de 997 te verkopen en een Pre-73 te kopen ![/quote]

Ligt eraan welke keuze je maakt.
                                    Ik wil mijn 997 nog niet verkopen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.