- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
15 maart 2014 om 15:02
Hallo allen, lees hier al eventjes mee maar vind het wel zo netjes om mij voor te stellen. Ik ben in 2004 begonnen met mijn eerste tupperware-Porsche: een replica van de 356 speedster. Fantastische wagen die ik 8 jaar in mijn bezit heb gehad. Deze is verkocht en rijdt sinds 2012 met belgische platen rond. Omdat deze auto voor mij beperkt inzetbaar was (niet leuk op de snelweg) steeds vaker naar een modernere auto aan het kijken. Zat te twijfelen tussen een Arie 348ts en dus de 911. Na beiden te hebben bereden was de keuze niet moeilijk…
Ik ben ook enige tijd lid van Porscheforum.nl en zie dat er hier nuttige topics voorbij komen die ik niet wil missen.
Ik heb sinds vorig jaar een 996 mk2 cabriolet. Zelf in Duitsland gekocht en geimporteerd. Wel spannend maar is allemaal goed gegaan.
De auto is volledig Porsche-dealer onderhouden door de vorige eigenaren en dan kan ik niet achterblijven.
Gisteren de auto naar Porsche Centrum Leusden gebracht voor een grote beurt, vervangen van de remvloeistof, schoonmaken van de radiatoren, kapconstructie volledig nalopen (incl afwatering controleren) en een periodieke keuring. Daarnaast zat er wat remslijpsel in de gaatjes van de schijven, deze worden ook weer fris gemaakt.
Hier werd nog eens bevestigd dat dit een bijzonder fraai exemplaar was die er van binnen en van buiten erg goed uitzag. enig minpuntje was dat de kleppendeksel iets zweet. Wordt nu schoongemaakt en gekeken waar het precies vandaan komt.
Ik heb hier een service dialoog gekregen en daarbij werden alle bevindingen gedeeld. als leenauto een VW Golf GTi (had om een VW Up gevraagd, dus aangename verrassing).
Auto was aan het eind van de middag nog niet klaar, kan m maandagmiddag nu ophalen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.