- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 maart 2009 om 21:55
Dag allemaal,
Mijn naam is Peter en sinds vorige week de trotse bezitter van een Porsche 968. Toen ik er naar ging kijken was ik direct verkocht, die auto was gewoon in een prachtstaat.
De eigenaar liet me alle hoekjes en kantjes zien van deze wagen en ik keek met de mond open naar het interieur dat in perfecte staat is. Tijdens de verkoop heeft die man ook al het mogelijke gedaan om er voor te zorgen dat ik de 968 zo vlug mogelijk in mijn bezit kreeg, hij is me zelfs thuis komen ophalen om samen naar het DIV te rijden om mijn nieuwe nummerplaat te gaan halen. Vervolgens naar de Porsche garage om de wagen op te halen, dit was voor hem een rit van meer dan 250 km die voormiddag en ik ben hem daar ongelooflijk dankbaar voor. Waar vindt je nog zulke mensen tegenwoordig die zo behulpzaam zijn?
Ik zal proberen de wagen met dezelfde passie als de vorige eigenaar te onderhouden zodat hij binnen 20 jaar één van de weinige 968 ‘s in Belgie wordt met een perfecte onderhoudshistoriek (Dat is nu al denk ik 😉 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.