even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Beste porsche liefhebbers,

Ik ben Guy Nuyts aka ‘duzze’ , 25jaar, woon in Mol en werk bij bootcenter Dierckx.

Ben van kleins af aan al gebeten door het Porsche-virus en heb in september 2013 mijn droom eindelijk waar kunnen maken. In holland een 911 s van 77′ in het vipergruen gevonden die ik echt niet kon laten schieten. 310000kms op de teller maar nieuwe motor(3l 204pk) op 188000kms. En nieuwe versnellingsbak op 298000kms. Kon niet slecht zijn dacht ik! Al waren er wel wat mankementen aan die ik tijdens de winter heb kunne oplossen(starter bleef doorstarten, het regende binnen, remklauw rechtsachter zat vast, lekkende uitlaat, lekkende kleppendeksels, geen handrem, en nog zooo veel meer 🙂 …). Begin april heb ik er een ‘snelle toerrit’ mee gedaan en hij loopt super! op een paar details na is hij klaar en ben zeker vanplan om er meetings mee te doen zoals onderandere Porschedays in francorchamps.
    Hieronder even wat foto’s van de Porsche.
    Veel kijkplezier!
    Grtz Duzze

IMG00231-20140405-1244.jpg

IMG00232-20140405-1244.jpg

IMG00233-20140405-1245.jpg

Naamloos2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • XXX

Idd meegereden naar Best, top kleurtje hé :up:

Welkom
        Wonderlijk kleur!
        Veel rijplezier.

Welkom hier :up:

Eén van mijn favorieten! :respect2:

welkom, en knappe *porsche , heb hem al kunnen bewonderen onderweg naar Best
              hier nog een foto van op de parking onderweg naar Best:

[url=http://postimg.org/image/w0ol67w0j/]

F

Welkom Duzze,

Had je voorstelling gemist hier.
                Passeer je auto af en toe en moet zeggen dat’ie er zeer goed uit ziet voor z’n leeftijd. (kan van mij niet meer gezegd worden :mrgreen: )

Welkom op het Porsche forum.
                  3 mei is ook voor jou in de buurt.
                  Sukses met de P

Mooi …
                    Welkom

welkom en je hebt een *luv *porsche

welkom :relaxman:

welkom in de grote pfb familie :drink:

Welkom en :up:

Mooie *porsche

PT

Welkom Duzze, mooi exemplaar !! Heb je P onlangs opgemerkt op de parking van je werkgever 😉
                                Veel plezier ermee.

J

Eindelijk is die felle 911 die ik altijd in Mol zie rondrijden ook lid van PFB!!

Welkom! ik ben bijna je buurman.

4 mei rijden we naar Best, bij Eindhoven voor het Porsche Scene Live treffen. We vertrekken vanuit Postel
                                  https://porscheforum.be/New/forum/15-porsche-uitstappen/122705-porsche-scene-live-treffen-op-4-mei
                                  Meedoen zou ik zeggen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.