even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen op het forum, ik ben dus Cristof ook even gek van porsche als iedereen hier op het forum :mrgreen:
    Momenteel rij ik met 997 4s cabrio, heeeeeerlijke wagen.
    Daarvoor had ik 996 en daarvoor 964 turbolook en de eerste was een leuke Boxster, dus toch al wa paardjes uit Stuttgart gehad.
    Voor de rest ben ik nog gehuwd en eene kleine van 5jaar, zo nu weten jullie toch al iets he 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Ps iedere porsche ,als het nu een boxster een 924 of zelfs de 914 is , ze komen uit een stal waar enkel ren paarden worden gekweekt

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Is zeker ,rustig aan beginnen en hard werken, vele euros bijeen krijgen en dan proberen hogerop te klimmen op de porsche lader

PDS

Mooie auto … !

dit geeft mij hoop, ik begin pas met een boxster en als ik die beauty zie staan gaan er poorten in de hemel open :hail:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Welkom! Een *porsche om van te dromen! *luv

Knappe car

Ja echt zalig ! Hopelijk een goede zomer dit jaar, het voorjaar was tot nu toch al goed .

Wim

Skonen Cabrio, en daar gaat toch niks boven open rijden hè. :relaxman:

Zo hier is mijn 4ske [IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/28/ugyruna2.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/28/4epuhydu.jpg[/IMG][IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/04/28/tepy2u2u.jpg[/IMG]

Dank dank

Welkom 😉

Nee nee hoor weet ik wel, is geen probleem hoor .
                              Ik ga eens proberen wat foto’s hier op te krijgen van mijn 4s ke ,
                              Dan hebben jullie haar ook gezien he .

Wim

Is niet verkeerd bedoeld hoor en wil hier zeker niet als meester optreden, maar als er iets misloopt (opmerkingen, verkeerde tekst e.d) op het forum krijg ik weer een volle mailbox van mensen die vragen dit op te schonen, te wissen te verbeteren en ga zo maar door, en probeer dan dit op deze manier wat te verminderen.

En misschien ben ik wel te ouderwets voor deze job en de moderne manier van schrijven en denken. :what: 😉

XXX

Welkom Cristof.
                                  Een mooie collectie die de revue gepasseerd is bij u.
                                  Maar ja ‘t forum zou ‘t forum niet zijn zonder FOTOOOO’S 😀 😀 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.