even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen op het forum, ik ben dus Cristof ook even gek van porsche als iedereen hier op het forum :mrgreen:
    Momenteel rij ik met 997 4s cabrio, heeeeeerlijke wagen.
    Daarvoor had ik 996 en daarvoor 964 turbolook en de eerste was een leuke Boxster, dus toch al wa paardjes uit Stuttgart gehad.
    Voor de rest ben ik nog gehuwd en eene kleine van 5jaar, zo nu weten jullie toch al iets he 😐

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Ja zal wat letten op mijn schrijfwijze, hee meester 😀

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

welkom
        op dit leuke forum
        :drink:

J

[quote=”Mart” post=166958]Ga eerst maar es een kwartiertje in de hoek staan dan … :wtf:[/quote]

Al maar goed dat meester Wim geen lijfstraffen kan uitdelen via het forum…. Daar is gelukkig nog geen app voor…
          :mrgreen: :mrgreen:

Welkom

S2

Welkom Cristof! (heb deze schrijfwijze van je naam nog nooit gezien)

Veel plezier hier op het forum

Welkom Stoffel!

Ga eerst maar es een kwartiertje in de hoek staan dan … :wtf:

Wim

Maakt niet uit of je veel of weinig schrijver bent, maar beetje opletten tijdens typen kan geen kwaad en leest een stuk makkelijker. 💡

Tistochniezodatwehiereeersteenkweartiermoetengaanpuzzelenomdeteksttekunnenlezen :mrgreen: 😉

Ja sorry, niet zo ene veel schrijver hè.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Wim

Welkom Cristof op het forum, en mooie collectie al door de handen gegaan.

Heb wel even wat punten en coma’s gezet, want had te weinig adem om het in een keer te kunnen lezen. 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.