Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Om deel te nemen is aan dit forum is het blijkbaar een vereiste om je eerst even voor te stellen. Dus hierbij…

Na een leven lang met oldtimers en classic cars te hebben rondgereden groeide met het ouder worden de behoefte naar wat meer comfort, zowel fysiek als mechanisch. Omdat er bij mijn oldtimers geen enkele cabrio zit werd al gauw uitgekeken naar een open wagen. Kwa design vielen de meeste moderne cabrio’s tegen alleen een Jag XK, een Mazda MX en enkele Porsches konden bekoren. Uiteindelijk ben ik voor een Boxster gegaan. Na wat zoeken werd een goed onderhouden exemplaar met weinig km’s gevonden voor de juiste prijs. Tot nu toe valt de Porsche goed mee, alleen is het even wennen aan het hoogtoerige koppel en het krakend dashboard. Een echte fun car waaraan ik hopelijk nog jaren plezier mag beleven.

Limburgse “Driver”
    Porsche Boxster, BMW E30 Coupé + Touring, Opel GT, Jaguar MK2 + E-Type en nog enkele tweewielers

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Welkom ,

Al een leuke geschiedenis kwa oldtimers

Costa

Wim

Wlekom driver, en is wel zo netjes dat jij je eigen even voorstelt.
        Ik kom ook maar niet zo bij je binnenvallen. 😉

Veel plezier hier op het forum.

Welkom :first:
          Je hoort er me een kenner uit :up:

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.