- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 augustus 2014 om 12:57
Hallo iedereen
Blijkbaar ben ik gisteren verkeerd begonnen door onmiddellijk een nieuwe thread te starten zonder mij even voor te stellen.
Geboren in 1963, heb ik het 911 virus als het ware met de paplepel binnengekregen. Mijn eerste 911 een 964 kocht ik in 1995. Daarna volgde een 993 4S van 1996 in het jaar 2000 en nog een 964 in 2001 ter vervanging van de eerste. Daar waar de 964 dagelijks werd gebruikt kwam de 4s, gekocht met 18K op de teller, enkel buiten voor uitstapjes al of niet in clubverband maar enkel in de zomer. In 2006 nam ik afscheid van de 964 Car 4 , van 1992 en heb daar eigenlijk nog steeds spijt van. In 2008 ging de 4S met 44K op de teller definitief in de mottenballen. Behoudens één kort ritje per jaar kwam hij eigenlijk nooit meer buiten. Dit ging goed tot dit jaar en tengevolge van start problemen kwam ik hier op jullie forum terecht.
Sinds de introductie van de watergekoelde 996 is bij mij het Porsche virus behoorlijk bekoeld. Deze in massa geproduceerde auto’s spreken mij niet echt meer aan en buiten een vage gelijkenis hebben ze niet veel meer gemeen met de 911 waar ik mee mocht opgroeien. Zegt waarschijnlijk meer over mijn leeftijd dan iets anders.
Hieronder een fototje uit lang vervlogen tijden toen de 964 en 993 nog broederlijk naast elkaar in de garage vertoefden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.