Even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Even voorstellen

• Dit onderwerp bevat 27 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door DIRK.
  • Maker
    Discussie

• ASI

Hallo, Ik ben Alain en ik zou mij bij de “wanne-haves” durven zetten.
      Ik ben geen Porsche liefhebber in hart en nieren maar een mooie wagen kan ik altijd wel appreciëren.
      Vandaar dat ik een 928 S4 wel in mijn garage zie staan.
      Was dit te kort?
      Vraag maar raak 😀

VrGr
      Alain

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
      • Welkom!

Welkom Alain :drink:

welkom ALAIN
            en succes met de zoektocht
            :drink:

Hartelijk welkom op het forum Alain! Hou ons op de hoogte van je zoektocht ( en nadien ook!)

S2

Welkom!

Dappere keuze om voor een 928 te gaan!!

XXX

Welkom Alain, mooie vooruitzichten, een 928 S4 :up:
                  Succes met de zoektocht.

PDS

Welkom ! :popcorn:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Welkom!
                        Had er 2 en afgelopen week met pijn afscheid genomen van mijn SpeedGelb S4 waar de nieuwe Belgische eigenaar nu van kan genieten.

Mijn blauwe S4 staat nu in zijn pyjama te wachten tot het maart is en het wachten duurt me nu al veel te lang!
                        Een 928-S4 is een machtige wagen die velen pas weten te waarderen zodra ze er eens mee gereden hebben.
                        Destijds een (te) dure sportwagen (net zo duur als een 911-turbo) en nu voor aantrekkelijke prijzen te koop, maar vergis je niet in het onderhoud.
                        Onderdelen zijn veel duurder tov onderdelen van een 911, gelukkig is er veel gebruikt te koop.

Let goed op wat je koopt, de basis moet goed zijn anders wordt het een moneypit.

Wim

Welkom op het forum Alain. :up:

welkom Alain, een 928 S4, das idd een vette *porsche *luv

hier op het forum zitten echte kenners zoals Igordriver en anderen die hun porsche 928 van binnen en buiten volledig kennen, zij zullen je zeker kunnen helpen in je zoektocht en vooral waar op te letten, het enige dat ik van dat model weet is dat sommige versies blijkbaar prijzig zijn in onderhoud als je het moet laten doen

Juist gepast! 😉
                              Welkom! :first:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.